۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۲۴۵۸۷
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

مادی گرایی سبب کاهش روحیه توحیدی در جامعه می‌شود

خبر گزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: برخی افراد علی رغم خدماتی که نظام اسلامی داشته‌اند در برهه ای از زمان فریب می‌خورند و با خیانت خود تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند.
نشست ماهواره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر دلدار نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا امروز در مراسم جشن غدیر و تجلیل از مادران شهید شهرضا ضمن ابراز نگرانی از رواج مادی گرایی و دنیاپرستی در بین مسؤولان و مردم گفت: اگر اوضاع اینگونه پیش برود در آینده نزدیک باید بهای سنگینی را پرداخت کنیم چرا که حوادث سختی را در پیش داریم.

 

 

وی در ادامه تجمل گرایی برخی مسؤولان را سبب نابودی جوانان دانست و اذعان کرد: متأسفانه در جامعه ما تمرکز توحیدی از بین رفته و عملیات دشمن در پراکنده سازی توده‌های مردمی تا حد زیادی موفق شده است.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گرفتار شدن در مادی گرایی را سبب کاهش روحیه توحیدی در جامعه بیان و عنوان کرد: در تحلیل‌های سیاسی، بر قدرت‌های بین المللی از استحکام درون مردمی یا سرمایه اجتماعی که همان مردم هستند تأکید می شود اما متأسفانه این سرمایه در جامعه ما رو به تحلیل است.

 

 

حجت الاسلام دلدار همچنین ضمن ابراز تأسف از رواج برخی مظاهر بد حجابی در جامعه تصریح کرد: متأسفانه خود شیرینی و تعارف برخی مسؤولان فضای سیاسی کشور را مسموم کرده که یکی از نتایج منفی آن رواج بی حجابی در جامعه است که روز به روز در حال افزایش است.

 

 

وی گفت: استفاده از ماهواره یک حرام شرعی است و تمام افرادی که از این وسیله استفاده می کنند افزون بر آن که به تبعات منفی آن در دنیا خواهند رسید در آخرت نیز باید پاسخگو باشند.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا اشتغال را از حقوق زنان برشمرد و تصریح کرد: برخی اندیشه های فیمینیستی سبب شده تا در غالب شعار اشتغال زنان آنها را از خانه و وظایف اصلی آنها باز دارد.

 

 

حجت الاسلام دلدار در ادامه این مطلب افزود: زنان قوای درونی و انرژی نامرئی اسلام هستند و از همین رو تهاجمات فرهنگی دشمن بر انحلال شخصیتی آنها قرار گرفته که این مسأله زیرکی این قشر در برخوردهای اجتماعی را می پسندد.

 

 

 گفتنی است در این مراسم از تعداد 21 تن از مادران 2 شهید و 3 شهید شهرستان شهرضا تجلیل شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات