۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۲۴۹۴۸
رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان خبرداد؛

یکم آبان؛ مهلت مرحله دوم نام‎نویسی مسکن مهر ویژه طلاب خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز خدمات حوزه‎های علمیه خوزستان، گفت: مرحله دوم نام‎نویسی مسکن مهر ویژه طلاب تا یکم آبان ماه سال جاری است.
حجت الاسلام کلاه کج، رييس مرکز خدمات حوزه‎هاي علميه خوزستان  مسکن مهر طلاب

حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس مرکز خدمات حوزههای علمیه خوستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به محدودیت مهلت نام نویسی در مرحله دوم مسکن مهر ویژه طلاب، اظهارداشت: مرکز خدمات حوزه‎های علمیه خوزستان از همه امکانات برای رفاه حال طلاب جوان استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان این که برطرف کردن موانع و مشکلات طلاب هدف اصلی مرکز خدمات حوزه‎های علمیه خوزستان است، ابرازداشت: به سبب این که طلاب تحت پوشش این مرکز در حدود 9000 نفر هستند، اولویت با طلاب نخبه خواهد بود.

رییس مرکز خدمات حوزههای علمیه خوستان مرحله دوم نامنویسی مسکن مهر ویژه طلاب را تا یکم آبان ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: طلاب علاقهمند میتوانند برای نامنویسی در مرحله دوم با مراجعه به مرکز خدمات حوزههای علمیه خوستان واقع در منطقه پاداد شهر خیابان پنجم اقدام کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزههای علمیه خوستان در ادامه به مبلغی که طلاب جهت نام نویسی باید پرداخت کنند اشاره کرد و گفت: در این طرح که طلاب باید 45 میلیون تومان پرداخت کنند، مبلغ 20 میلیون تومان را در قالب پرداخت نقدی انجام می دهند و 25 میلیون تومان دیگر به عنوان تسهیلات بانکی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به این که مرکز خدمات حوزههای علمیه خوستان به شکل مستقل فعالیت می‎کند، گفت: خیران توانمند و مسؤولان دولتی که خواهان شرکت در این عمل خیر هستند می‎توانند با حضور در دفتر مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان از نحوه همکاری با این مرکز آگاه شوند.

وی در پایان به ویژگی‎های واحدهای مسکن مهر طلاب اشارهکرد و خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی ویژه طلاب با متراژ 75 تا 90 متر بوده و در موعدی که در قرارداد مشخص می‎شود تحویل داده خواهد شد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات