۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۲۵۰۰۲

برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی در حوزه علمیه خواهران تویسرکان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست مدرسه علمیه کوثر(س) تویسرکان از برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی با محوریت حفظ کرامت زن خبر داد.
سبک زندگي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه علمیه خواهران، لیلا ترکاشوند این جلسه را ششمین مرحله از دروه سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: این مرحله از دوره سبک زندگی اسلامی با محوریت حفظ کرامت زن با حفظ حقوق خانوادگی و اجتماعی و موضوع رشد و افزایش جمعیت برگزار شد.


وی ادامه داد: در این دوره نفیسه فیاض‌بخش کارشناس مذهبی صداوسیما در جمع طلاب، بسیجیان، فرهنگیان و زنان منتظر به تشریح نقش اساسی و بنیادی زن در تربیت انسان‌ها و جامعه پرداخت.


وی ضمن بیان ویژگی‌ها و امتیازات زن، افزود: احساسات، عواطف و ظرافت برخی از ویژگی‌هایی است که خداوند متعال به زنان عنایت کرده است.


کارشناس مذهبی صداوسیما در ادامه به تشریح دسیسه‌های دشمنان در تخریب اسلام، بی‌ارزش جلوه دادن خانواده و تولید مثل و مسأله حقوق زن پرداخت و اظهار کرد: با توجه به کاهش چشمگیر جمعیت در ایران، خطر جدی کشور را تهدید می‌کند و خانواده بهترین و والاترین نقش را در این عرصه بر عهده دارد.


فیاض‌بخش با اشاره به ارزش و ثواب مادر شدن، تولید نسل و تربیت فرزند بر اساس آیات و روایات، خاطرنشان کرد: خداوند متعال و ائمه طاهرین(ع) نقش و جایگاه زنان و به ویژه مادران را بسیار والا برشمرده‌اند./978/د102/ب

ارسال نظرات