۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۵۱۰
پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی به هفتمین اجلاس سالانه غدیر:

اندیشمندان و اساتید به‌صورت علمی و منطقی با جاعلان حقیقت اسلام برخورد کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در پیامی به اجلاس سالانه غدیر تاکید کرد: دانشمندان و اساتید همه همت و توان خود را برای مقابله علمی و منطقی با افکار پلید جاعلان حقیقت اسلام قرار دهند.
آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در سومین شب از برگزاری هفتمین اجلاس سالانه بزرگداشت غدیر که از سوی مجمع علمی فرهنگی غدیر برگزار می‌شود، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید، پیامی برای این اجلاس صادر کرد که در این همایش قرائت شد.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در این پیام به جنایات عده‌ای انسان‌نما به اسم اسلام اشاره کرد و گفت: اشخاص پلیدی به اسم اسلام عزیز بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و چهره رحمانی اسلام را به چهره زشت، عبوس و جنایت تبدیل کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از پیام خود با بیان این‌که برای مقابله با این افراد نیاز به دلایل و مواجه علمی داریم، عنوان داشت: اندیشمندان باید همه همت و توان خود را برای مقابله علمی و منطقی با افکار پلید این جاعلان قرار دهند.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم                                                                     

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَـذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ»، شکر و سپاس بی‌حد بر درگاه ربوبی که بزرگ‌ترین نعمت عالم وجود بعد از پیامبر اکرم را به ما ارزانی فرمود و ما را از ظلمات جعل و تاریکی‌ها نجات داد؛ بزرگ‌ترین سرمایه ابدی و حیات جاودانی را به ما عنایت فرمود و ما را بر خان نعمت بی‌کران ولایت و امامت نشانید و از اقیانوس پهناور عدالت و صداقت و حقیقت سیرآب نمود.

سلام و درود خداوند متعال بر اشرف کائنات و اشرف مخلوقات، حضرت محمد بن عبدالله (ص) و بر وصی بلافصل ایشان امام المسلمین و یعسوب الدین حضرت امیرمؤمنان (ع) و سلام و صلوات ملائکه الله بر صاحب این قبه منوره و روضه مطهره، مولانا حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و بالاخره سلام و تحیت بر شما عزیزان حاضر در این مجلس نورانی، مجلسی که امیدوارم موجب خوشنودی خاطر انور حضرت ولی‌الله الاعظم (ع) و محل نزول ملائکه الهی باشد.

برادران و خواهران ایمانی، امروز شما در این زمان‌حساس که زمان غربت امامت و ولایت است، زمانی که خون پاک شیعیان مظلوم کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد تنها به جرم شیعه بودن و دوستی اهل‌بیت به‌وسیله خون‌آشام‌ترین انسان‌نماهای تاریخ در کشورهای اسلامی به زمین ریخته می‌شود، گرد هم آمده‌اید و به یاد عظمت‌های غدیر و مظلومیت‌های صاحب غدیر این مجلس باشکوه را تشکیل داده‌اید و فضائل و مناقب آن حضرت را به جهانیان ابلاغ می‌کنید.

امروز متأسفانه در جهان اسلام با یک‌مشت انسان‌های جانی و آدم کش روبرو هستیم که با اعمال جنایت‌کارانه خود، روی تاریخ را سیاه نموده‌اند؛ اشخاص پلیدی که به اسم اسلام عزیز بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و چهره رحمانی اسلام را به چهره زشت، عبوس و جنایت تبدیل کرده‌اند.

وظیفه ما امروز سنگین‌تر از گذشته است، یکی از فواید این همایش‌ها مذهبی باید این باشد که حقیقت اسلام واقعی را به دیگران نشان دهیم.

حقیر از دانشمندان و اساتید محترمی که در این همایش شرکت دارند خاضعانه درخواست دارم که همه همت و توان خود را برای مقابله علمی و منطقی با افکار پلید این جاعلان قرار دهند و خیرین محترم با اهداء مال خود این همایش‌ها را یاری نموده و در ترویج و نشر معارف اهل‌بیت بیشتر موفق باشند.

در پایان، توفیقات بیشتر آقایان بزرگوار و حضار در این جلسات باعظمت را در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) خواستارم.

والسلام علیکم

لطف‌الله صافی، 17 ذی‌الحجةالحرام 1435

/9315/پ203/ج

ارسال نظرات