۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۲۶۰۷۹
جانباز جنگ تحمیلی؛

زوج‌های جوان از فداکاری‌های همسران جانبازان درس بگیرند

خبرگزاری رسا ـ جانباز جنگ تحمیلی گفت: همسران جانبازان با عشقی وصف‌نشدنی در کنار جانبازان زندگی می‌کنند و این مسأله ای است که زوج‌های جوان باید از آن درس بگیرند.
سردار صفايي، جانباز قطع نخاع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار غلام‌حسین صفایی، جانباز قطع نخاع جنگ تحمیلی شب گذشته در اختتامیه جشنواره زوج خوشبخت ایرانی در جمع زوج‌های جوان در سالن شهید بهشتی مشهد با بیان اینکه همسران جانبازان شب و روز همراه ما هستند، گفت: سیستم دفاعی بدن جانبازان به‌طور طبیعی کار نمی‌کند و همین مسأله باعث می‌شود که اگر بیش‌ازحد در سرما قرار بگیریم گاهی تا یک روز هم حالمان به حالت عادی برنمی‌گردد و در این مدت همسران ما بیشترین سختی را متحمل می‌شوند.

 

وی با اشاره به توجه همسر جانبازان به جانباز، افزود: برای من بسیار اتفاق افتاده همسرم شب‌ها چندین بار از خواب بیدار می‌شد و به من سر می‌زد درحالی‌که من مشکلی نداشتم.

 

صفایی بابیان اینکه زندگی جانبازان سراسر فداکاری است و این یعنی عشق، خاطرنشان کرد: همسران جانبازان با عشقی وصف‌نشدنی در کنار جانبازان زندگی می‌کنند و این درسی است که زوج‌های جوان باید از آن درس بگیرند درحالی‌که متأسفانه در حال حاضر زنان ما با پیدا شدن کوچک‌ترین مشکلی در زندگی شکایت می‌کنند و گاهی نیز کارشان به طلاق منجر می‌شود.

 

وی با تأکید بر این‌که سختی زندگی جانبازان وصف‌ناشدنی است و همه این سختی بر دوش همسرانشان است، عنوان داشت: باید برای داشتن زندگی سالم درون‌مایه‌های ایمانی و اعتقادی را در خود افزایش دهیم و با نماز اول وقت و توسل به ائمه اطهار(ع) می‌توانیم درون‌مایه‌های ایمانی را در خود بالا ببریم.

 

این جانباز سرافراز جنگ تحمیلی خطاب به زوج‌های جوان حاضر در مراسم گفت: دختران و پسرانی که ازدواج می‌کنند باید همه وجود یکدیگر را در راه هم خرج کرده و خود را برای یکدیگر فدا کنند تا بتوانند زندگی آرام و پایداری داشته باشند./9315/پ202/ب4

ارسال نظرات