۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۲۶۶۲۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

تضعیف بنیان خانواده هدف اصلی شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده اند، گفت: شبکه های ماهواره ای و رسانه های غربی درصدد هستند با انواع برنامه ها کانون گرم خانواده را با مشکل و بحران مواجه کنند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: خانواده به عنوان نهادی ارزنده و اثرگذار باید مورد توجه باشد که تقویت آن ثمرات گرانقدری برای جامعه خواهد داشت.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که دشمنان همواره به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بیان داشت: آن ها درصدد هستند با استفاده از تهاجم فرهنگی بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دشمنان در این راستا خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده اند، ادامه داد: شبکه های ماهواره ای و رسانه های غربی درصدد هستند با انواع برنامه ها کانون گرم خانواده را با مشکل و بحران مواجه کنند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه مهم خانواده هستند و می خواهند در راستای مقابله با کارکردهای ارزنده این جایگاه گام بردارند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی همواره می تواند به عنوان عامل و اصلی اساسی در راستای مقابله با این تهدیدات باشد.

 

وی با تاکید بر این که ترویج تعالیم والای دینی و سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) می تواند به عنوان عاملی ارزنده در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد، گفت: باید از ظرفیت های ارزنده و گرانقدر موجود به بهترین نحو ممکن در راستای معنویت افزایی و بصیرت محوری جامعه بهره گیری شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع) و تعالیم دینی می تواند تضمین کننده سعادت و تعالی خانواده های ما باشد، بیان داشت: اهتمام لازم باید صورت گیرد تا بتوانیم زمینه های لازم را برای استحکام و تقویت خانواده های خود فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: بهره گیری از سبک زندگی اسلامی می تواند عاملی ارزنده برای تقویت کانون گرم خانواده باشد که مقام معظم رهبری نیز بر تحقق این امر مهم و گرانقدر تاکید دارند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که سبک زندگی اسلامی باید در خانواده های ما نهادینه شود که زمینه ساز سعادت و رستگاری خواهد بود، گفت: دشمنان همواره به دنبال مقابله با این سبک ارزنده زندگیبوده و می خواهند فرهنگ غربی را در خانواده های ما استوار کنند.

 

وی با بیان این که سبک زندگی اسلامی راهشگای مقابله با تلاش های همه جانبه دشمنان است، بیان داشت: باید در تلاش باشیم تا با بهره گیری از سبک زندگی اسلامی بتوانیم خانواده خود را از آسیب هایی که دشمنان برای ما تدارک دیده اند مصون کنیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات