۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۲۶۹۴۵
آیت الله کعبی در پیامی؛

آیت الله مهدوی کنی نماد روحانیت اصیل بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت و وی را نماد روحانیت اصیل معرفی کرد.
آيت الله کعبي

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است: آیت الله مهدوی کنی نماد برجسته روحانیت اصیل و حوزه های علمیه بود.

 

این پیام می افزاید: آیت الله مهدوی کنی مظهر فقاهت، سیاست، عرفان، معنویت، حماسه و جهاد بود و همواره در خط نخست صحنه های انقلاب و خدمات به حوزه های علمیه، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز نهضت تا پایان عمر حضور چشمگیر و فعال داشت.

 

در ادامه این پیام آمده است: آیت الله مهدوی کنی بر پایه آموزه های اسلام ناب، مکتب اهل بیت(ع)، رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از آرمان‎های امام، شهدا و ولایت مطلقه فقیه ثابت قدم و استوار ماند و سر سختانه با نمادهای اسلام آمریکایی، جریان های التقاطی و قتنه گر مبارزه و برای وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی بر محور و اصول انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

 

آیت الله کعبی در این پیام تأسیس دانشگاه امام صادق(ع) در کنار خدمات بی‎شمار آن مرحوم را از حسنات ماندگار آیت الله مهدوی کنی برای تربیت کادر نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: ضایعه سنگین ارتحال این عالم گرانمایه را به ساحت مقدس ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالی‎قدر، حوزه های علمیه، بزرگان نظام، همه ارادتمندان اهل بیت(ع) به ویژه بیت مکرم و همه وابستگان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

 

در پیان این پیام آمده است: از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات، مغفرت، رحمت و رضوان الهی برای آن مرحوم خواهانم./9462/د101/ب2

ارسال نظرات