۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۲۷۰۳۶

مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی در گرگان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت مقام آیت الله مهدوی کنی(ره) چهارم آبان ماه در گرگان برگزار می شود.
مکارم خوبان، راديو معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی(ره)، رییس مجلس خبرگان رهبری از سوی نمایندگان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار گلستان در گرگان برگزار خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، این مراسم از ساعت 9 الی 11 صبح در مسجد گلشن گرگان برگزار می شود. 

 

در اطلاعیه مشترک، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان و استاندار گلستان آمده است؛ ارتحال عالم مجاهد، یار و یاور امام و رهبری و انقلاب بزرگ اسلامی حضرت آیت الله حاج شیخ محمد رضا مهدوی کنی که عمر با برکت خود را در راه دفاع از اسلام و نهضت اسلامی صرف و در همه شرایط و سختی های نهضت، شجاعانه و با استقامت ایستادگی نمود را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، دانشگاها و بیت مکرم معظم له تسلیت عرض نموده به همین مناسبت مجلس بزرگداشت و تجلیل از این شخصیت ارزشمند حوزه و دانشگاه و مرد مبارزه و محراب در روز یکشنبه چهارم آبان ماه از ساعت 9 الی 11 صبح در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.

 

شرکت همه اقشار، علمای اعلام و طلاب حوزه های علمیه موجب تکریم از حریم علم و دانش و خشنودی حضرت ولی عصرارواحنا لتراب مقدمه الفداء است.

 

به گزارش رسا، یار دیرین امام راحل و رهبر انقلاب، عصر روز چهار‌شنبه 14 خرداد پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، در منزل خود دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان به کُما رفت و روز گذشته پس از گذشت پنج دعوت حق را لبیک گفت.

 

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی سال 1310 در روستای کن از توابع تهران به دنیا آمد. وی ریاست مجلس خبرگان رهبری و دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز را بر عهده داشت و رییس دانشگاه امام صادق(ع) و استاد درس اخلاق اسلامی این دانشگاه بود./1315/پ203/ب1

ارسال نظرات