۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۲۷۱۶۹
رییس سازمان بسیج طلاب کشور:

بهره گیری از تعالیم دینی موجب تقویت معنویت و آرامش در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب کشور بر ضرورت نهادینه شدن مبانی دینی در همه شئون زندگی فردی و اجتمانی جامعه امروز تأکید کرد و گفت: بهره گیری از تعالیم دینی سبب ترویج آرامش و معنویت جامعه می شود.
مسؤول بسيج طلاب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی رضایی، رییس سازمان بسیج طلاب کشور، شب گذشته در مراسم رونمایی از مستند طلبه فداکار مازندرانی که در مجمتع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد با بیان این که با بیان این که واسطه نعمت های الهی بر زمین اهل بیت(ع) هستند، گفت: در زمان کنونی وجود گرانقدر امام زمان(عج) را داریم که باید پیرو راستین این امام بزرگوار باشیم.

 

وی با اشاره به این که خوش به حال کسانی که در دنیا زندگی خود را در مسیر بندگی و بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) قرار می دهند، بیان داشت: زندگی ما باید بر وفق مراد امام حسین(ع) باشد و در عمل بتوانیم گام های خوبی را برای استفاده از این وجود گرانقدر داشته باشیم.

 

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: یاران امام حسین(ع) به هر چه گفته بودند عمل کرده و پیرو راستین سیره والای این امام همام بودند و عده ای نیز بودند که عهد و پیمان بسته، اما وفا نکردند که یاران راستین امام حسین(ع) بر پیمان خود استورا و پایدار بوده و تا آخر راه در کنار حضرت ماندند.

 

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با تاکید بر این که دین مبین اسلام به ما می گوید دست کسی که مشکل دارد را بگیرید، گفت: طلبه فداکار مازندرانی یکی از دستورات دین مبین اسلام را رعایت کرده و که سبب عزت ایشان شده است.

 

وی با بیان این که شاید عده ای پول داشته، اما آن ها را وسوسه کند و آن را در راه خیر به کار نگیرند، بیان داشت: این طلبه فداکار با ایثاری ارزنده عضو بدن خود را با بسیاری خطر در این راه فدا کرده است.

 

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: کسب رضایت خداوند منان و بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) سبب انجام این اقدام ارزشمند و بزرگ شده است که باید در تلاش باشیم تا تعالیم والای دینی را در برنامه های زندگی خود قرار دهیم.

 

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با بیان این که بهره گیری از تعالیم دینی سبب سعادت و تعالی انسان می شود، گفت: اقدام ارزشمند طلبه فداکار آملی در این راستا بوده است که سبب عزت آفرین شده است.

 

وی با تاکید بر این که همه ما باید در تلاش باشیم تا دستورات دینی را در زندگی خود انجام دهیم که ثمرات گرانقدری برای ما خواهد داشت، افزود: بهره گیری از تعالیم دینی سبب ترویج آرامش و معنویت جامعه می شود.

 

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: همه ما باید در تلاش باشیم تا با استفاده از دستورات خداوند متعال و دین مبین اسلام در راستای تقرب به حضرت حق و کسب معنویت حرکت کنیم که سبب سعادت دنیا و آخرت ما می شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات