۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۲۷۱۷۱

رونمایی از مستند طلبه فداکار مازندرانی

خبرگزاری رسا ـ مراسم رونمایی از مستند طلبه فداکار مازندرانی با حضور رییس سازمان بسیج طلاب کشور در آمل برگزار شد.
کميل نظافتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم رونمایی از مستند طلبه فداکار مازندرانی با عنوان ده در چهار و نیم در سه و نیم، امشب با حضور رییس سازمان بسیج طلاب کشور، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران، مدیران شهرستانی، جامعه روحانیت و مردم در مجمتع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام کمیل نظافتی، طلبه فداکار مازندرانی، در این مراسم با بیان این که قرار نبود قضیه اهدای کلیه رسانه های شود، اما این مسأله هم در داخل و هم خارج از کشور مطرح شد، گفت: من  یک طلبه هستم و بر بحث وظیفه و دغدغه ای که داشتم این اقدام را انجام دادم.

 

وی ادامه داد: فرزند کسی هستم که افتخار او رزمنده دفاع مقدس بوده و مادرم نیز برای بیماری کلیه به رحمت ایزدی پیوسته است و تربیت یافته مکتب حضرت آیات حسن زاده و جوادی آملی هستم.

 

حجت الاسلام نظافتی افزود: فرهنگ من فرهنگی حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل بوده که این فرهنگ برای ما باقی مانده است.

 

طلبه فداکار مازندرانی با بیان این که هر جایی که درد باشد من اهل آن جا هستم، گفت: این فرهنگ ایثار و فداکاری به برکت شهدا در کشور ایجاد شده است و به این شهدای گرانقدر خود افتخار می کنیم.

 

وی با اشاره به این که حضور در این مراسم به سبب ترویج، تکریم فرهنگ ایثار و فداکاری بوده که بسیار ارزشمند است، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم این فرهنگ ارزنده را در جامعه نهادینه کنیم.

 

گفتنی است؛ حجت الاسلام کمیل نظافتی، طلبه فداکار مازندرانی، سال گذشته کلیه خود را به کودک هشت ساله دیالیزی به نام سجاد اهدا کرده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات