۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۲۲۹۶۸۳

پنجمین سوگواره عکس عاشورایی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام محرم، پنجمین سوگواره عکس عاشورایی به همت واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.
سوگواره

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، امیر نظیفی، رییس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام محرم، پنجمین سوگواره عکس عاشورایی به همت واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

 

وی افزود: این مسابقه عکاسی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند حداکثر 3 قطعه عکس رنگی یا سیاه سفید در اندازه 30*20 با کفیت 300  DPI  و فرمت Jpeg از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تهیه و به نشانی javanan@motalefeh.org ارسال کنند.

 

نظیفی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در دو رده سنی زیر 18 سال و 18 تا 29 سال  ررسی می شود و عکس ها نیز نباید به وسیله نرم افزار طراحی تغییر یافته باشند.

 

رییس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی در خصوص جوایز این دور از مسابقات ابراز داشت: کمک هزینه سفر عتبات مشهدمقدس و سکه بهار آزادی از جوایز این دور از سوگواره عکس عاشورایی است و عموم نوجوانان و جوانان می توانند در آن شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان باید عکس ها را با نام محل و تاریخ عکس به عنوان نام عکس ذخیره کنند. همچنین ارسال هر عکس به منزله مالکیت فرستنده هر عکس می باشد و جهت شرکت در مسابقه عکس، نام و نام خانوادگی، سن، نام شهرستان و شماره تماس شرکت کنندگان باید در ایمیل فوق درج شود.

 

نظیفی محورهای ارسال آثار را آداب عزاداری، عطش و سقای کربلا، نقش زینب گونه زنان و برداشت آزاد اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال آثار تا 29 محرم الحرام 1436 هجری قمری برابر با دوم اذر ماه سال جاری است./935/د102/ب4

ارسال نظرات