۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۲۳۰۷۹۵
وزیر کشور:

ایران خواب کدخدایی جهان غرب را پریشان کرده است

خبرگزاری رسا ـ رحمانی فضلی با اشاره به نقش ایران در صلح پایدار منطقه‌ای و جهانی گفت: دنیای امروز به اجبار حقیقت و قدرت ایران را پذیرفته و در بحث هسته ای با ایران دور میز مذاکره نشسته است.
وزير کشور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، رضا رحمانی فضلی، وزیر کشور عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: زمانی ایران از هر نظر وابسته بود، همه چیزمان فانتزی بود و نقابی به چهره زده بودیم و ادای تمدن و پیشرفت را در یک خیمه شب بازی در می آوردیم در حالی که از درون پوسیده بودیم.


وی با بیان این‌که عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در مقطع حاضر الگویی برای دیگر ملت‌های آزادی‌خواه است، خاطرنشان کرد: دنیای امروز به اجبار حقیقت و قدرت ایران را پذیرفته و در بحث هسته ای با ایران دور میز مذاکره نشسته و قبول کرده که ایران در برقراری توازن بین المللی مؤثر است.


رحمانی فضلی با تأکید بر این‌که ایران خواب کدخدایی جهان غرب را پریشان کرده است، گفت: دشمن در حیرت است که چگونه ملتی پس از توطئه‌های بسیار که علیه شان شده دوباره ندای حق طلبی سر می دهند و امروز دشمن از رشد تکنولوژی، اثرگذاری ایران در صلح جهانی و بسیاری چیزهای دیگر در هراس است.


وی خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم را موجب قرب و جلب رضایت حض حق دانست و تصریح کرد: ما مدعی حکومتی هستیم که هم دنیا و هم آخرت، هم اخلاق و هم اعتقاد، هم خوشبختی و هم عبودیت را به مردم وعده داده که باید برای رسیدن به این آرمان ها به تناسب تلاش کنیم.


وزیر کشور با تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از سه دهه گذشته افزود: در 36 سال گذشته کارهای خوبی شده و همه دنیا به قدرت ایران در منطقه و جهان و مقاومتی که ایران از خود نشان داده، معترفند و این مقاومت نه از سر لجبازی با دنیا بوده و نه اجبار و همین ارزشمند است.


رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که فرقه منحرف و باطل داعش حربه جدید اسلام هراسی دشمنان است و همین حربه امروز خودشان را گرفتار کرده است، اظهار داشت: دشمنان در طول 36 سال گذشته، اتهامات مختلفی به ایران زده اند اما ایران با دیپلماسی و موضع گیری حساس و منطقی خود در قبال داعش هر روز در منطقه محبوب‌تر می شود.


وی با بیان این‌که رویارویی با دشمن تمام شدنی نیست، افزود: ایران اسلامی در مسیر حق قرار گرفته و برخلاف خواست دشمنان اسلام حرکت می کند، از این روست که استعمار و استثمار به دشمنی خود با ایران اصرار دارد، از این رو ناگزیر از قدرتمندتر هستیم و باید منسجم تر از گذشته باشیم.


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی با گزارشی از عملکرد یک ساله حضور و فعالیت خود در استان اظهار داشت: ایجاد امنیت، خدمت رسانی و امید سرلوحه تمامی دستگاه های استان در این مدت بوده و کارهای خوبی در تمامی بخش ها صورت گرفته است.


وی مبارزه با مواد مخدر، ایجاد تحرک در امور فرهنگی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، جذب مشارکت های خارجی و توجه به بخش خصوصی را از دیگر اقدامات استانداری در یکسال گذشته عنوان کرد و گفت: احیای دریاچه ارومیه اولین وعده دولت به مردم استان بود که کارهای مطالعاتی آن اتمام و در هیأت دولت مصوب شد./935/پ202/ب3

ارسال نظرات