۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۲۳۱۴۱۵
آیت‌الله طباطبایی نژاد:

رسیدگی به حوزه‌های علمیه بهترین کار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان در دیدار با فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان فلاورجان گفت: رسیدگی به حوزه های علمیه بهترین کار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان امروز در دیدار با نماینده مردم در مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان فلاورجان، همدلی میان آن ها را تحسین کرد و گفت: دوستی، همدلی و همکاری میان مسؤولان شهر آبادانی شهر و رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: آب مهم ترین و جدی ترین مطالبه مردم استان است، از این رو باید برای ایجاد اشتغال های جایگزین تلاش کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در بهترین وضعیت بارندگی هم، مشکل آب استان حل نخواهد شد، از این رو باید منابع طبیعی در تغییر کاربری زمین های کشاورزی که قابلیت کشت ندارند، با مسامحه برخورد کند.

 

وی انتخاب و راه اندازی مشاغل جایگزین را از ضروریات شهرستان دانست و گفت: اگر در شهرستان ها زمینه اشتغال ایجاد شود، نیازی نیست که افراد مجبور به پرداخت اجاره بها های سنگین اصفهان شوند.

 

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: هزینه تولید در شهرستان ها بسیار کمتر از اصفهان است، بنابراین با راه اندازی کارگاه های کوچک در شهرستان ها می توان محصولات را تولید و در اصفهان به فروش رساند.

 

وی در خصوص راه اندازی مدرسه علمیه خواهران در فلاورجان، اظهار داشت: تربیت دینی بانوان یکی از ضروریات است، چرا که حتی اگر آموزه های خود را به دیگران تعلیم ندهند، به عنوان مادران و همسران در خانواده و تربیت نسل آینده کشور مؤثرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مسؤولان شهرستان ها می توانند از بودجه های فرهنگی برای حوزه های علمیه همان شهرستان هزینه کنند، که این امر یکی از با ارزش ترین فعالیت های  فرهنگی است.

 

وی مدیران را از جناح بازی و خط بازی بر حذر داشت و گفت: در اوایل انقلاب مسأله چپ و راست بر سر مسائل اقتصادی مطرح شد که عده ای مخالف ثروتمند شدن مردم بودند و عده ای موافق، از این رو امروزه تنها یک خط و جناح داریم آن هم اسلام و ولایت است و کسی که در این خط نباشد در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد./1305/پ202/ب4

ارسال نظرات