۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۲۳۱۵۳۹
مدیر فرهنگسرای انتظار خبر داد:

آغاز اجرای طرح «ایران جوان» در کانون های مهدوی و مساجد سطح شهر مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگ سرای انتظار از آغاز اجرای طرح «ایران جوان» در کانون های مهدوی و مساجد سطح شهر مشهدخبر داد.
کنترل جمعيت

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، علی رضازاده، مدیر فرهنگسرای انتظار با اشاره به همکاری این فرهنگسرا، جبهه فکری و فرهنگی انقلاب خراسان رضوی و ستاد مردمی ایران جوان در اجرای طرح «ایران جوان»، گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به فرزندآوری برای جلوگیری از پیری نسل ایران اسلامی این طرح به همت این مراکز فرهنگی و با همکاری فرهنگسرای انتظار اجرا می شود.



وی افزود: برای اجرای این طرح در سطح مساجد و کانون های مهدوی علاقه مند اطلاع رسانی 24 آبان ماه از طریق سامانه پیامکی به مسؤولان این مراکز انجام شده است و در حال حاضر تا 10 روز با مدیران کانون های مهدویت و مساجد ارتباط گیری تلفنی صورت می گیرد تا در صورت تمایل اطلاعات لازم برای ارسال اقلام لازم جهت برپایی نمایشگاه در این زمینه دریافت شود.



مدیر فرهنگسرای انتظار تصریح کرد: نحوه اجرای این طرح بدین صورت است که تعداد 45 پوستر با اندازه 50 در70 برای نصب و نمایش در سطح کانون ها، مجموعه های فرهنگی و مساجد علاقه مند مرتبط با فرهنگسرای انتظار ارسال می شود.



وی در ادامه با بیان این که این طرح به مدت یک ماه برای مخاطبان عام این مراکز ادامه دارد، اظهارکرد: محتوای پوسترها علاوه بر تصاویر مرتبط با موضوع پیری نسل، توضیحاتی نیزدر زمینه اثرات کاهش نرخ رشد جمعیت، معایب تک فرزندی و کاهش جمعیت و توقف توسعه دارد.

 

رضازاده بیان کرد: اگر تعداد مخاطبان آن ها از حدود 150 نفر بیشتر باشد، چهار سخنران مذهبی توسط  جبهه فکری و فرهنگی انقلاب خراسان رضوی هماهنگ شده است./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات