۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۲۱۷۲

کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ «کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» دقایقی پیش با حضور علما و مفتیان جهان اسلام آغاز به کار کرد.
کنگره بين المللي " جريان‌هاي افراطي و تکفيري از ديدگاه علماي اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دقایقی پیش «کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» رسما آغاز به کار کرد.

 

براساس این گزارش؛ این مراسم با هدف بررسی خطرات و چالش های جریان های تکفیری و افراطی برای جهان اسلام و راه های برون رفت از این تهدید در سالن پیامبر اعظم(ص) مدرسه امام موسی کاظم(ع) در حال برگزاری است.

 

در «کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام» علمای شیعه و سنی، مفتیان و شخصیت های برجسته علمی و دینی 83 کشور حضور دارند.

 

قریب به هزار چکیده مقاله و 700 مقاله به این کنگره ارسال شده است، همچنین محصول علمی این کنگره چاپ 35 جلد کتاببا همین موضوع است.

 

دقایقی پیش حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی، آیات جنتی، یزدی، حسینی بوشهری، کعبی، بهشتی، حجج الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، سید محمد سعیدی، سید محمد جواد علوی بروجردی، محمد ری شهری، علیرضا اعرافی و مولوی عبدالحمید وارد سالن اجلاسیه شدند.

 

در حال حاضر نیز علما و مفتیان کشورهای مختلف اسلامی وارد سالن پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) محل برگزاری «کنگره جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» شده و در جایگاه های خود مستقر می شوند./993/202/ع

ارسال نظرات