۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۳۲۲۶۸
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

مقابله با بیداری اسلامی هدف اصلی گسترش گروه های تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که مقاومت ارزنده در هشت سال دفاع مقدس سبب شده است تا بیداری اسلامی شکل گیرد، گفت: گسترش گروه های تکفیری در منطقه برای جلوگیری از جهانی شدن بیداری اسلامی است.
سردار بابايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، امروز در همایش بزرگ دانشجویان بسیجی مازندران که در مؤوسسه آموزش عالی سمنگان آمل برگزار شد با اشاره به این که بعد از پیروی نظام مقدس اسلامی ایران تاکنون قدرتمندان برای انقلاب اسلامی چالش های بزرگی ایجاد کردند، گفت: این چالش آن قدر بزرگ ودارای اهمیت بود که می توانستند بزرگترین انقلاب و یا یک کشور پهناور را از پای به درآورند.

 

وی بیان این که براساس اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی از سفارت آمریکا در ایران همه چالش ها آشکارشده است، افزود: ایجاد درگیری های داخلی، ایجاد کودتاهای گوناگون، راه اندازی واقعه طبس، تحریم ها، ایجاد رعب و وحشت و از این جمله امور از چالش های اصلی دشمنان بوده است.

 

بابایی تصریح کرد: گروهگ وابسته منافقان با جذب بیش از سیصد هزار نفر از جوانان و اعلام جنگ ملی و شهادت بسیاری از شخصیت های اثرگذار انقلاب به دنبال همان چالش ها حرکت کردند تا جلوی حرکت و نفس انقلاب اسلامی را بگیرند.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس تنها در مقابله با رژیم صدام نبود بلکه با 44 کشور دنیا در حال نبرد بودیم که شاید بعد از جنگ ویتنام به عنوان طولانی ترین جنگ در تاریخ بوده است.


وی با بیان این که مقاومت ارزنده در هشت سال دفاع مقدس سبب شده است تا بیداری اسلامی شکل گیرد، گفت: ایادی استکبار تلاش دارند تا برای متوقف کردن بیداری اسلامی طرح ها و توطئه های مختلفی را در پیش گرفتند.

 

بابایی با اشاره به این که گام نخست دشمن نابودی مردم در غزه و سپس حمله به جنوب شیعه نشین لبنان، سوریه و در ادامه نیز حمله به ایران بود، ادامه داد: خوشبختانه با ورود به موقع حزب الله لبنان و جنگ 33 روزه و تبعیت از مقام معظم رهبری چهارمین ارتش جهان نیز شکست مفتضحانه ای خورد.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که گروه های طالبان، القائده و داعش جزء شعبه های تکفیری ها هستند، ادامه داد: این گروه های تروریستی با وحدت مردم در سوریه و عراق در باتلاق این کشورها گرفتار شده اند.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام و مبدأ بیداری اسلامی است، گفت: ایران اسلامی امروز به عنوان توازن وحشت در دنیا مطرح است که اگر آمریکا نمی تواند به ایران حمله کند نه به خاطر داشتن هواپیماهای پیش رفته بلکه با پشتیبانی جوانان ایرانی امروز به موشک هایی دست پیداکردیم که با خطای کمتر از پنج سانتی متر عمل می کند.

 

بابایی با تاکید براین که حرکت ما به سمت تمدن بزرگ اسلامی شروع شده است، تصریح کرد: دانشجویان باید آرمان گرا و آرمان خواه باشند و اهدافی را دنبال کنند که روح انقلاب در آنها نهادینه شده است.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: سلامت اعتقادی و اخلاق در بین دولت مردان حکومت اسلامی باید وجود داشته باشد و امروز شاید بعضی از مدیران دانشگاهی دارای تفکرات لیبرالی هستند که به هیچ عنوان اعتقادی به داشتن تفکر اعتقادی ندارند.

 

وی با بیان این که مترقی ترین اصل در کره زمین اصل ولایت فقیه است، بیان داشت: ولایت و امامت عمود خیمه نظام اسلامی و ستون انقلاب است و کسی که دارای اعتقادات دینی باشد با همه وجود پیرو امامت و رهبری است.

 

بابایی با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری در سال 93، افزود: خدمت به مردم باید با روحیه و مدیریت جهادی باشد که با پشت میز نشستن نمی توان مملکت را اداره کرد.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که ما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: در مملکت اسلامی باید امکان برخورداری برای همه فراهم شده و نباید از رانت خواری خبری باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات