۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۳۲۵۰۰
هر ماه در قم صورت می گیرد؛

آشنایی بیش از 700 خواهر با مسائل مهدوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی و آموزشی خواهران مجتمع یاوران مهدی قم از آموزش ماهانه بیش از 700 تا هزار خواهر از سراسر کشور در زمینه های تخصصی و عمومی مهدویت در این مجتمع خبر داد.
مهدويت

فاطمه فرهنگیان، مسؤول فرهنگی و آموزشی خواهران مجتمع یاوران مهدی  قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که مجتمع مهدی یاوران یکی از زیر شاخه های فرهنگی و مذهبی مرکز تخصصی مهدویت است، گفت: این مجتمع ماهانه بیش از 700 تا هزار خواهر را از سراسر کشور به صورت گروهی در زمینه های مهدویت آموزش می دهد.

 

وی با بیان این که دوره های آموزشی این مجتمع در 50 رشته مرتبط با مهدویت است، گفت: خواهران از سراسر کشور در قالب گروه های دانشجویی، طلبگی، فرهنگی و از اقشار مختلف با تماس با مجتمع دوره آموزشی و مدت دوره مورد نظر خود را اعلام می کنند و مجتمع هم با استفاده از اساتید مجرب در حوزه های مختلف مهدویت برای آنها کارگاه آموزشی و همایش های علمی و فرهنگی برگزار می کند.

 

مسؤول فرهنگی و آموزشی خواهران مجتمع یاوران مهدی قم افزود: افرادعلاقمند برای شرکت در دوره های آموزشی و همایش های این مجتمع می توانند با کارشناسان فرهنگی تماس گرفته و در قالب گروه های چند نفری برای آموزش به مرکز مراجعه کنند.

 

فرهنگیان با بیان این که یکی از بخش های مهم مجتمع برای بازدید کنندگان نمایشگاه مجمتع است، افزود: مردم و گروه های بازدید کننده از نمایشگاه و برنامه های آن استقبال خوبی داشته اند.

 

وی با اشاره به این که هدف از برگزاری برنامه های مختلف در مجتمع یاوران مهدی به ویژه برای خواهران بستر سازی برای ظهور است، گفت: از آن جایی زنان در حکومت عدل جهانی امام زمان (عج) جایگاه ویژه ای دارند تربیت آنها در ز مینه مهدویت از اهمیت خاصی برخوردار است که  به همین دلیل مجتمع یاوران مهدی برنامه های خاصی را برای این قشر در نظر گرفته است.

 

مسؤول فرهنگی و آموزشی خواهران مجتمع یاوران مهدی قم با بیان این که این مجتمع در آموزش خواهران در زمینه مهدویت توانسته عملکرد خوبی داشته باشد، عنوان کرد: این مجتمع به صورت روزانه و هفتگی پذیرای علاقمندان از سراسر کشور است.

 

فرهنگیان ادامه داد: برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت یکی از فعالیت های مهم بنیاد مهدی موعود برای آموزش مردم قم است که علاقمندان برای شرکت در دوره های آموزشی این بنیاد می توانند به دفتر آن مراجعه کنند.

 

وی با بیان این که مجتمع یاوران مهدی  مکان مناسبی برای آموزش گروه های سنی مختلف است، گفت: مدارس، دانشگاه ها نهادهای فرهنگی و مذهبی به صورت گروهی می توانند در دوره های آموزشی و فرهنگی این مجتمع شرکت کنند.

 

مسؤول فرهنگی و آموزشی خواهران مجتمع یاوران مهدی قم آموزش در زمینه های مهدویت را یکی از بسترهای مهم برای ظهور عنوان کرد، افزود: اگر می خواهیم زمینه های ظهور را فراهم کنیم باید در حوزه های مختلف به ویژه حوزه هایی که دشمن در آن تبلیغات گسترده ای را انجام داده به مردم آموزش دهیم و شبهات آنها را برطرف کنیم./837/ت301/س

ارسال نظرات