۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۳۲۶۵۵

گفتمان ولایی بسیج فراتر از مرزهای جغرافیایی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بسیج به عنوان الگویی ارزشمند برای دیگر کشورهای اسلامی در راستای مقاومت علیه مستکبران و ظالمان زمان تبدیل شده است.
بسيج


حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تشریح برکات این نهاد مردمی پرداخت و اظهار داشت: فعالیت های نیروهای بسیجی ضامن بقای نظام مقدس اسلامی و ارزش های انقلاب است.


وی با اشاره به نقش مؤثر بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دوراندیشی خاص امام خمینی(ره) در صدور فرمان تشکیل بسیج نشان داد که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای بقای انقلاب اسلامی و تکریم خون شهدا در اندیشه حضور در صحنه ملت بودند که این امر با شجره طیبه بسیج محقق شده است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که این نهاد انقلابی برای مقابله با توطئه های دشمن شکل گرفت، به تشریح نقش نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حماسه هایی خلق کردند که زبان از وصف آنها عاجز است.


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که بسیج به عنوان الگویی ارزشمند برای دیگر کشورهای اسلامی در راستای مقاومت علیه مستکبران و ظالمان زمان تبدیل شده است، تصریح کرد: بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی به یک فرهنگ در بین ملت ایران تبدیل شده و در حال گسترش است.


مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که گفتمان ولایی بسیج فراتر از مرزهای جغرافیایی است، گفت: حضور جوانان بسیجی در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، امنیتی، سازندگی، علمی و ورزشی نوید بخش پیشرفت و تعالی کشور است.


وی در پایان با تأکید بر این‌که واهمه امروز دشمن از تفکر بسیج و ارزش های اسلامی است، تأکید کرد: دشمن بداند تحریم های استکبار جهانی همچنان‌که در تاریخ پربرکت انقلاب در اراده پولادین ملت ایران تأثیر نداشته، از این پس نیز حربه های تو خالی آنها خللی در انقلاب نخواهد داشت.


حجت الاسلام تقی‌زاده بزرگ‌ترین افتخار بسیجیان را تبعیت از فرمان مقام ولایت در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت: باید با تفکر بسیجی با اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام در تحکیم پایه های نظام اسلامی تلاش کنیم. امروز دشمن تمام هم و غم خود را به کار گرفته تا غیرت و تعصب دینی و ارزش‌های والای اسلامی را از جوانان ما بگیرد./935/ت302/ب3

ارسال نظرات