۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۳۲۸۶۴
جامعه مدرسین در تجلیل از برگزاری کنگره علیه تکفیر:

این کنگره برگ زرینی از خدمت تشیع به اسلام و مبارزه با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی به سبب برگزاری با شکوه «کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» تقدیر و تشکر کرد و آن را برگ زرینی از خدمت تشیع به جهان اسلام بیان کرد.
اختتاميه کنگره جهاني جريان هاي افراطي و تکفيري ها از ديدگاه علماي اسلام در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی به سبب برگزاری «کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» تقدیر و تشکر کرد و گفت: این کنگره نقش محوری مرجعیت شیعه در دفاع از اسلام و مبارزه با دشمن را نشان می‌دهد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است؛

 

با سلام و اهدا تحیت خاص

با احترام با توجه به برگزاری پر شور کنگره جهانی «جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» که با حضور کم نظیر صدها تن از علما، دانشمندان، فرهیختگان داخلی و خارجی از فرق و مذاهب اسلامی 83 کشور جهان، برگ زرین دیگری از خدمات مکتب حقه تشیع و حوزه علمیه قم به اسلام بود.

 

بازتاب فراوان این محفل در رسانه‌های داخلی و خارجی و نیز برکات زائد الوصف آن در آینده جهان اسلام، بار دیگر نقش محوری مرجعیت شیعه در دفاع از اسلام عزیز و مبارزه با توطئه‌های دشمنان را بر همگان آشکار ساخت.

 

امید است که مباحث و مقالات مطرح شده در این کنگره که با ریاست علمی حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی «دامت برکاته» برگزار گردید، بتواند ریشه شجره خبیثه تکفیر را بخشکاند و عزت مسلمین را در همه بلاد اسلامی به ارمغان آورد.

 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن سپاس بی کران و مراتب امتنان از ابتکار خردمندانه و تلاش‌های مجدانه آن مرجع عالی قدر در برپایی کنگره جهانی «جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» طول عمر با عزت و صحت و سلامت را برای حضرتعالی از خداوند متعال خواستار است.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم/993/پ203/ف

ارسال نظرات