۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۳۳۸۳۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

بهره گیری از ظرفیت های مردمی ضامن اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از ظرفیت های مردمی ضامن اقتدار نظام اسلامی است، گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون حضور با بصیرت ملت در صحنه های مختلف انقلاب است.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای اداری چمستان که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد با اشاره به موضوع ظرفیت و توانمندی های انسان، گفت: انسان شاهکار خلقت و موجود با عظمتی است  که ظرفیت های بسیار و آمادگی های بی کرانی در او  نهفته است.

 

وی با بیان این که انسان باید از ظرفیت های خود به بهترین نحو ممکن استفاده کند، افزود: اگر ظرفیت ها و آمادگی های انسان  به فعلیت رسیده و نیروهای وجود او  آزاد شود می تواند او را تا بلندترین قله های کمال و تعالی رهنمون کند.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که متأسفانه انسان در اکثر اوقات از ظرفیت های خود غافل است، بیان داشت: افسوس که بیشتر اوقات شاید یک هزارم این آمادگی ها و ظرفیت و توانمندی در وجود ما انسان ها به ظهور و بروز می رسد که استفاده شایسته ای از آن صورت نمی گیرد.

 

حجت الاسلان جباری ادامه داد: همه ما دارای قدرت  و استعداد علمی، مدیریتی، جسمی و معنوی بسیار بالا و توانایی مخفی و نهفته در وجودمان است که قابلیت ظهور و بروز دارد که باید استفاده شایسته ای از آن داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: جمعی از بندگان خدا نهایت بهره و استفاده را از آن قابلیت و ابزار و امکانات و تجهیزاتی که خداوند در اختیار بشر قرار داده برای کمال خود و اصلاح امور جامعه و کارسازی های عمومی و خدمات اجتماعی به کار می گیرند.

 

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که بهره گیری از ظرفیت های مردمی ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: با بهره گیری از اراده جمعی  سی و پنج سال است که با اقتدار هر چه تمام تر در برابر تحریم ها و همه دشمنی ها ایستادگی و مقاومت کرده ایم.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که ایران اسلامی در بسیاری از امور به خود کفایی رسیده است، خاطرنشان کرد: این قدرت عظیم از درون و اراده عمومی مردم محقق شده است که مردم با تکیه بر خدا و اراده جوشیده از وجود مستعد خود این قدرت را به منصه ظهور رساندند.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: باید قدر این نظام، ملت و مسؤولیت که امانت الهی است را دانسته و از توانمندی ها و ظرفیت ها به نحو شایسته برای خدمت گزاری به این  مردم بزرگوار استفاده کرد.

 

وی با بیان این که خدمت به مردم امری ارزنده و والا بوده که باید به آن توجه شود، گفت: مدیران باید تمام اهتمام خود را در راستای خدمت به مردم به کار گرفته و در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان گام بردارند./1314/ پ202/ب1

ارسال نظرات