۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۵۹۴
با موضوع اسلام آمریکایی و داعش؛

نشست هم اندیشی روحانیان و طلاب بسیجی آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا - نشست هم اندیشی روحانیان و طلاب بسیجی آمل با موضوع اسلام آمریکایی و داعش برگزار شد
داعش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، نشست هم اندیشی روحانیان و طلاب بسیجی شهرستان آمل، امروز با موضوع پیگیری بیانات مقام معظم رهبری با موضوع اسلام آمریکایی و داعش با حضور امام جمعه امام زاده عبدالله(ع)، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، مدیر بسیج طلاب، جمعی از مدیران بخش امام زاده عبدالله(ع) و روحانیان و طلاب بسیجی شهرستان آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی غفاری، امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) در این نشست با بیان این که روحانیت همواره در تاریخ نقش ارزنده ای در راستای ترویج اندیشه های دینی داشته است، گفت: باید اهتمام و تلاش والایی در راستای شناساندن جریان ها و افکار انحرافی وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که گروه های تکفیری چون داعش در ظاهر اسلامی اما به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام هستند، افزود: این گروه با جنایت های خود مردم کشورهای عراق و سوریه را به خاک و خون می کشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که اقدامات گروه های تکفیری با حمایت ایادی استکبار جهانی صورت می گیرد، بیان داشت: این گروه ها ساخته و پرداخته آمریکا و برخی کشورهای عربی منطقه هستند که در راستای تحقق اهداف و منافع ایادی استکباری دست به این تلاش ها می زنند.

 

حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل نیز در این نشست با بیان این که روحانیت شیعه در همه ادوار تاریخ پاسخگوی شبهات بوده است، گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام دینی بودند که روحانیت توانسته است با روشنگری و پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان نقش ارزشمندی داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام ناب بسیج شده اند، افزود: روحانیت آگاه و بصیر باید جامعه اسلامی را نسبت به جنایت های دشمنان اسلام آگاه سازد.

 

حجت الاسلام محمدیان با بیان این که امروز کشورهای مدعی حقوق بشر به حامی اصلی تروریست ها در منطقه و دیگر نقاط جهان تبدیل شده اند، خاطرنشان کرد: آمریکا از یک سو به تشکیل ائتلاف ضد داعش اقدام می کند، اما از سوی دیگر به حمایت تسلیحاتی از این گروه ترویستی مشغول است.

 

وی با اشاره به این که شعار حقوق بشر آمریکا و کشورهای غربی دروغی نخ نما است، تصریح کرد: امروز ملت های جهان به وضوح جنایت های آمریکا و حامیانش را در نقاط مختلف جهان نظاره گر هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با بیان این که آمریکایی ها مسؤول خون ریخته شده انسان های بی گناه در منطقه خاورمیانه هستند، تصریح کرد: تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره از ملت های مظلوم و بی دفاع جهان حمایت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که گروه داعش به دنبال مقابله با هویت اسلامی است، افزود: این گروه در راستای تحقق اهداف و منافع ایادی استکباری گام برداشته و می خواهد در این مسیر حرکت کند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات