۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۳۵۲۶۶
رییس تبلیغات اسلامی دلفان خبرداد؛

اعزام ۸۰ مبلغ به مناسبت دهه پایانی صفر به شهرستان دلفان

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گفت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر ۸۰ مبلغ دینی به مناطق گوناگون این شهرستان اعزام شدند.
اعزام مبلغين

حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 80 مبلغ در دهه پایانی ماه صفر به تبلیغ می پردازند.

وی با اشاره به این که این تعداد روحانی و مبلغ بومی و غیر بومی هستند، افزود: این روحانیان باعنوان طرح هجرت کوتاه مدت اعزام می شوند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان مهم ترین هدف اعزام مبلغان در این ایام را آشنا کردن مردم به ویژه جوانان با مبانی دینی و تبیین احکام اسلامی بیان کرد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: برگزاری گفتمان های دینی، جلسات قرآنی، پاسخگویی شبهات جوانان و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی بین آحاد جامعه از جمله برنامه های مبلغان اعزامی است.

وی بیان داشت: حجاب و عفاف، نماز، ولایت فقیه، سیره اهل‌بیت(ع) و طرح مباحث دین گرایی و دین گریزی در بین جوانان، گرایش به فرقه های انحرافی و پیامدهای آن از موضوعات برگزاری گفتمان های دینی است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با بیان این که ایام محرم و صفر فرصت مناسبی برای آشنایی با مسائل دینی و اعتقادی است، عنوان داشت: مبلغان اعزامی در این ایام بیشترین مسؤولیت را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: در روز اربعین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در این شهرستان با حضور هیأت های مذهبی، تشکلات دینی و آحاد مردم برگزار می شود./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات