۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۳۵۲۶۷
امام جمعه پلدختر خبرداد؛

برگزاری دومین کنگره شهدای پلدختر

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که شهدا میراث گران بها و ماندگار انقلاب هستند، گفت: دومین کنگره بزرگداشت شهدا در این شهرستان برگزار می شود.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز، درجمع خبرنگارن با اشاره به برگزاری دومین کنگره 314 شهید پلدختر، گفت: این کنگره 23 دی ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان این که امسال شهرستان پلدختر میزبان دو شهید گمنام است، عنوان داشت: شهدا میراث گران بهای انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام لروند با تأکید بر این که عموم مردم و مسؤولان مدیون خون پاک شهدا هستند، افزود: امنیت و اقتدار امروز در عرصه های گوناگون جامعه مدیون خون پاک شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری باشکوه کنگره شهدای پلدختر، ستاد بزرگداشت کنگره تشکیل شده است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به این که این شهرستان 312 شهید تقدیم انقلاب کرده است، عنوان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین هدف برگزاری این کنگره در پلدختر است.

وی در ادامه بیان داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان مهم ترین عامل مقابله با دسیسه های دشمن و ناامید شدن دشمن است.

حجت الاسلام لروند افزود: در این کنگره مسابقه خاطره ای از شهدا و مسابقه پیامکی بیان جمله ای در باره شهدا برگزار می شوود.

وی یادآور شد: دومین کنگره 314 شهید پلدختر به همت دفتر امام جمعه پلدختر، همکاری بنیاد شهید، سپاه پاسداران، فرمانداری این شهرستان و مشارکت سایر ارگان ها برگزار می شود.

امام جمعه پلدختر با بیان این که این کنگره بدون اعتبار دولتی و از محل حمایت های خیران، خانواده های شهدا و مردم دوست دار شهدا برگزار می شود، عنوان داشت: در دومین کنگره 314 شهید پلدختر از مقام خانواده های شهدا تجلیل می شود.

گفتنی است، دومین کنگره 314 شهید پلدختر با مداحی حاج صادق آهنگران مداح و یادگار دوران دفاع مقدس برگزار می شود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات