۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۳۵۶۹۷
آیت‌الله نعیم آبادی مطرح کرد؛

حماسه بی نظیر اربعین سند عزت اسلام و ذلت استکبار

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله نعیم آبادی تبعیض نژادی و نقض حقوق بشر در آمریکا را نشان دهنده خوی استکباری این کشور عنوان کرد و گفت: اگر این حوادث در کشور دیگری رخ می‌داد رسانه‌های غربی آن کشور را مفتضح می‌کردند.
حجت الاسلام والمسلمين غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان آيت‌الله غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در هرمزگان

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین آن را در تاریخ بی نظیر دانست و گفت: پیام این حضور برای مستکبران به ویژه گروه‌های تروریستی و تکفیری این است که با حضور حق، باطل از بین می‌رود.

 

وی افزود: در فرهنگ اسلام باطل قدرت نبوده و به محض حضور حق، ضایع می‌شود؛ باطل جولانی است که سریع ضایع شده و حق همانند دولتی تا قیامت باقی خواهد ماند.

 

امام جمعه بندرعباس با بیان این‌که بی تردید حکومت بنی امیه از حاکمیت امروز آمریکا گسترده‌تر بوده است، خاطرنشان کرد: آنها از بین رفتند و کربلا و امام حسین(ع) باقی ماندند، این جلوه‌ای از حضور حق و ضایع شدن باطل است.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز می‌بینیم جوانان غزه و لبنان یکی از مدعیان قدرت را فلج کرده‌اند؛ پیام عاشورا و اربعین این است که خود را در برابر قدرت‌ها نبازیم و بدانیم که آنها روزی از بین می‌روند.

 

آیت‌الله نعیم آبادی گروهک تروریستی داعش را به منزله گیاهی خودرو تشبیه کرد و یادآور شد: این‌ها خیال می‌کردند که می‌توانند در برابر حق بایستند، از این‌رو تمام توان خود را به کار بردند تا در کربلا ناامنی ایجاد کنند.

  

وی اظهار داشت: ولی به اعتراف رسانه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق توانست امنیت بسیار بالای را در یکی از پر آشوب‌ترین مناطق ایجاد کند؛ اربعین در حقیقت نشان دهنده عزت تشیع، اسلام و ذلت استکبار بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه به سانسور خبری شدید رسانه‌های غربی درباره حضور میلیونی مردم در کربلا معلی و پرداختن آنها به برخی از حاشیه‌ها همانند قمه زنی اشاره کرد و گفت: طبیعت استکبار بزرگنمایی درباره نقطه ضعف‌ها و کوچک نمایی درباره امتیازات است.

  

وی تأکید کرد: اگر غرب سانسور خبری نمی‌کرد باید تعجب می‌کردیم، وگرنه این‌ها از همان نخست نیز به سبب منافع سیاسی خود بسیاری از اخبار را سانسور می‌کردند.

 

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که رزمندگان ما هزاران نفر را اسیر می‌کردند هیچ رسانه غربی آن را بیان نمی‌کرد، ولی به محض این‌که رژیم بعثی تنها چند قدم از خاک ما را اشغال می‌کرد در بوق و کرنا کرده و می‌گفتند که ایران در جنگ شکست خورده است.

 

آیت‌الله نعیم آبادی تبعیض نژادی و نقض حقوق بشر در آمریکا را نشان دهنده خوی استکباری این کشور عنوان کرد و بیان داشت: اگر این حوادث در کشور دیگری رخ می‌داد رسانه‌های غربی آن کشور را مفتضح می‌کردند.

  

وی تأکید کرد: به سبب این‌که این‌گونه حوادث در آمریکا رخ می‌دهد رسانه‌های غربی به راحتی از کنار آن می‌گذرند، آنها جز منافع خود چیز دیگری را در نظر نگرفته و هر آنچه در جهان اتفاق می‌افتد را در راستای منافع خود تعریف می‌کنند./993/ت302/ج

ارسال نظرات