۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۳۵۷۹۷
نماینده مجلس:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر خانواده های شهدا را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسؤولان خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده های شهیدان محمدعلی ذبیحی، علیرضا زنده پی و محمدعلی ظهرابی در بوشهر شهدا را افتخار این سرزمین عنوان کرد و گفت: همه مسؤولان وظیفه دارند به سهم خود تلاش کنند و وظیفه خود را در قبال خانواده شهدا انجام دهند.

 

جمیری با بیان اینکه خانواده شهدا حد اعلای زحمت خود را در این نظام مقدس کشیدند و با خداوند متعال معامله کردند، اظهار داشت: شهدا افتخار این سرزمین، و خانواده های شهدا نیز دفاع کننده از آرمان های این عزیزان در عصر کنونی هستند.

 

وی خانواده های شهدا را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسؤولان خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رشادت های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد از این رو ما بعنوان یک تکلیف و وظیفه اصلی در سومین روز از سال نو به خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران رسیدیم تا بتوانیم به آنها ادای دین کنیم.

 

سیاوش احمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر نیز با قدردانی از نماینده بوشهر گفت: امیدواریم حضور شما در بیت شهدا منشا خیر برای خانواده ها باشد.

 

احمدی با تشریح خدمات درمانی بنیاد به خانواده های شهدا و جانبازان افزود: هیچ مشکلی برای ارایه خدمات درمانی به خانواده های معظم شهدا نیست و پایش سلامت این عزیزان نیز بصورت مدون و مرتب انجام می شود./833/پ203/ب4

ارسال نظرات