۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۳۶۰۶۳
مسؤول پژوهش تبلیغات اسلامی خوزستان:

توجه به راهکارهای پژوهشی به معنای رشد تولید ملی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پژوهش تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت نهادینه سازی روحیه پژوهشی در جامعه گفت: توجه به راهکارهای پژوهشی به معنای رشد تولید ملی است.
توليد ملي

حجت الاسلام عباسعلی رستمی نیا، مسؤول پژوهش تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رابطه پژوهش و تولید ملی را رابطه ای مستقیم توصیف و عنوان کرد: توسعه کشور و رشد تولید ملی در گرو گسترش مطالعات پژوهشی محور است.

وی افزود: در صورتی که در دانشگاه ها و بخش های صنعتی پژوهش وجود نداشته باشد نباید انتظار داشته باشیم پروژه های تحولی در عرصه ملی شکل بگیرد.

حجت الاسلام رستمی نیا تصریح کرد: بسیاری از دوباره کاری ها و اتلاف وقت ها به سبب نبود فعالیت های پژوهشی یا عدم توجه به آن ها است.

مسؤول پژوهش تبلیغات اسلامی خوزستان ابرازداشت: فعالیت های پژوهشی پشتکاری مستحکم و استوار برای پیشرفت کشور است.

وی صرف جویی در منابع مادی و استفاده از وقت را از دستاورد عملیات پژوهشی توصیف و عنوان کرد: توسعه پژوهش نیازمند عزمی ملی است.

حجت الاسلام رستمی نیا توجه به موضوع های مهم که جز نیازهای اساسی کشور هستند را از عوامل موفقیت برخی طرح های پژوهشی برشمرد و بیان داشت: دریافت اطلاعات کافی و توجه به منابع مستند گام دوم پژوهشگران موفق است.

مسؤول پژوهش تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه اجلاس سراسری نماز را نمونه ای موفق از تلاشی های پژوهشی پژوهشگران خوزستانی عنوان کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به عنوان کمیته علمی پژوهشی در این همایش حضور خواهد داشت.

وی افزود: تا کنون بیش از یک هزار و 800  مقاله پژوهشی با عنوان نماز به وسیله داوران در حال بررسی است که نشان دهنده وجود پژوهشگران موفق در این استان است.

حجت الاسلام رستمی نیا در پایان نتایج این بررسی ها تا پایان آذر اعلام خواهد شد و از این مقاله های پژوهشی، مقاله های برگزیده انتخاب و معرفی می شوند./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات