۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۳۶۸۲۱
حجت الاسلام جابریان:

ثبات در مسیر حق از نشانه های بارز علمای مجاهد است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جابریان اظهارداشت: علما ادامه دهندگان راه پیامبر گرامی هستند که ثبات در مسیر حق جهاد در راه خدا را معنا می کنند.
حجت الاسلام و المسلمين جابريان، مسؤول دفتر نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، استاد حوزه و دانشگاه و مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته در آیین ترحیم حجت الاسلام عبدعلی حیدری، عالم و مجاهد عراقی که در مسجد امام حسن عسکری(ع) اهواز برگزار شد، اظهارداشت: ثبات در راه حق از ویژگی علمای مجاهد است که ادامه دهندگان راه پیامبر هستند.

وی طلب علم، خدمت به مردم، عبادت خالصانه و تلاش بی منت را از دیگر ویژگی های این علما توصیف و عنوان کرد: آیه «لا یخافون لومه لائم» صفات این افراد را بیان می کند.

حجت الاسلام جابریان گفت: حوزه های علمیه مسیری بوده که این افراد را به مرتبه و جایگاهی بالا می رساند و کانون های مذهبی در جمهوری اسلامی ایران مکانی برای تربیت افرادی بوده که عمر خود را در راه اسلام گذراندند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان علما را چراغ هدایت جامعه توصیف و عنوان کرد: کار برای خدا سبب سعادت آن ها در دنیا و آخرت خواهد شد.

وی با اشاره به این که پیامبراکرم(ص) الگو و اسوه نیکویی برای مسلمانان است، گفت: امروز افرادی با نام رسول الله و اسلام دست به جنایت می زنند در صورتی که رسالت اسلام و حضرت رسول(ص) هدایت و سعادت بشری بود.

استاد حوزه و دانشگاه اهواز گفت: مجاهدت علما در هدایت مردم سند پیروی آن ها از رسول الله(ص) و تعالیم و آموزه های اسلام است.

حجت الاسلام جابریان در پایان مرحوم حجت الاسلام عبدعلی حیدری را نمونه عالم مجاهد در راه خدا و اسلام ناب محمدی خواند و گفت: مرحوم حیدری همواره و در طول عمر خود در راه ترویج مکتب اهل بیت به ویژه در میان مردم عرب زبان و عشایر غیور خوزستانی گام بر داشت./9452/پ203/ب2

 

ارسال نظرات