۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۳۷۷۸۸
استاندار استان مرکزی:

نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با امامت و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ‌ استاندار استان مرکزی با بیان این که حماسه و خلق حماسه هیچ گاه در کشور ما پایان یافتنی نیست، گفت: نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با امامت و رهبری است.
9 دي

محمد حسین مقیمی استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، با بیان این‌که حماسه و خلق حماسه هیچگاه در کشور ما پایان‌یافتنی نیست، اظهار داشت: مردم در نهم دی با حضور حماسی خود در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کردند و نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق با امامت و رهبری است.


مقیمی گفت: مردم پر افتخارمان نشان دادند جمهوری اسلامی ایران با اجرای قانون و توجه به قانون اساسی جمهوری اسلامی می‌توانند مشکلات را حل و فصل کنند.


استاندار استان مرکزی بیان کرد: نهم دی ماه به این معناست که ملت ایران زیر بار حرف زور نمی‌روند و در مقابل تمامی مستکبرین با قدرت می ایستد و خوشبختانه روشنگری‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم سبب نقش بر آب شدن این فتنه شد.



وی افزود: ملت شریف و سربلند ایران در نهم دی ماه به خیابان‌‌ها آمدند تا با قدرت نشان دهند با اصول و نظم به خوبی می‌توانیم کشور را اداره کرد و مردم ایران عزیز ثابت کردند مشکلات را با قانون می‌شود حل و فصل کرد و همچنین در این روز مردم همیشه در صحنه نشان دادند که هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نخواهند خورد.


مقیمی تصریح کرد: همه ساله در نهم دی ماه مردم عزیز راهپیمایی و اجتماعاتی را در سراسر کشور ایران اسلامی برگزار می کنند تا ثابت کنند همیشه تابع رهبری انقلاب و قانون اساسی هستند و امیدواریم امسال هم این راهپیمایی عظیم، گسترده تر از سال های گذشته برپا شود.


استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: حماسه‌ های سیاسی از جمله حضور میلیونی و با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیز برگ زرین دیگری از جانب مردم شریف ایران اسلامی است.


مقیمی گفت: نهم دی ماه در راستای سپاس‌گزاری از تمام ایثارگری‌ها و تلاش‌های مردم در مقابله با فتنه است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور فعال در تمام عرصه‎ها و صحنه‎ها این مهم را به اثبات رسانده‌‎اند.


وی ادامه داد: هر روزی که از انقلاب می‌گذرد حضور مردم پررنگ‌تر می شود و همچنین مردم ایران برای پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های حضرت امام(ره) در همه صحنه ها با جدیت حضور پیدا خواهند کرد./842/ت302/ب6

ارسال نظرات