۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۳۷۷۹۶
امام جمعه بیرجند:

عشق مردم به ولایت راه فتنه 88 را سد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیرجند با اشاره به این که نفاق در لباس دین به اسلام ضربه می زند، گفت: عشق به ولایت و اسلام و عاشورایی بودن مردم، راه فتنه و فتنه گران را در سال 88 سد کرد.
ديدار بسيجيان با امام جمعه بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی گرامیداشت حماسه نهم دی در خراسان جنوبی  با بیان این که فتنه و نفاق، تاریخی به بلندای عمر بشریت بر روی زمین دارد، گفت: هدف فتنه از همان ابتدا تاکنون این بوده است که در لباسی ناصح و دلسوزانه مردم را از صراط مستقیم دور کرده و خداپرستی را در جامعه کمرنگ کند.

 

وی با بیان این که دشمن وقتی دید در دوران جنگ تحمیلی نتواست به اهداف خود برسد و در مقابل خطر انقلاب برای پایه های حکومتی ظلم و جور آن افزایش یافته و تقویت شده است، تصمیم گرفت در ایران هم مانند سایر کشورهای منطقه و اروپا با استفاده از خواص بی بصیرت و شائبه تقلب مردم را نسبت به انقلاب و ولایت بدبین کند، افزود: اما دشمن ولایت مداری مردم را دست کم گرفت و عشق به ولایت و درس آموختگی در مکتب عاشورا و امام حسین (ع) یک بار دیگر به نجات انقلاب آمد و آن را از دست دشمنان رها کرد.  

 

امام جمعه بیرجند با اشاره این که نهم دی به یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب تبدیل شده است، اظهار کرد: نهم دی نماد تلاش وظیفه شناسی و بصیرت بی بدیل و بی نظیر ملت ایران است.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضایی بیرجندی تاکید کرد: باید مسؤولان در کنار مردم حماسه نهم دی را به همایش ملی اقتدار و استقامت ملت ایران تبدیل کنند و دشمن باید بداند موضع مردم نسبت به فتنه تغییر نخواهد کرد و مردم هرگز فتنه و سران آن را فراموش نخواهند کرد و آن را به عنوان عبرت نامه ای در تاریخ انقلاب برای دشمنان حفظ خواهند کرد.

 

وی با بیان این که همزمان با نهم دی در هر کدام از شهرستان های خراسان جنوبی بیش از 50 برنامه برگزار خواهد شد، گفت: در تمامی شهرستان ها سعی شده با اعزام مبلغان موازین فتنه برای مردم تشریح و تبیین شود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان این که مسؤولان باید به خوبی موضع خود را با جریان فتنه برای مردم تشریح و واضح کنند، یادآور شد: فتنه چیزی نیست که مردم به خواهند آن را فراموش کنند و تببین مواضع فتنه به معنای تاکید بر تفاوت های سیاسی نیست بلکه تاکید بر فتنه به معنای این است که مردم مرز خود را با سران فتنه مشخص می کنند زیرا فتنه، نفاق و ابزاری است که می خواهد با استفاده از بی بصیرتی خواص در مقابل جراین دینی قرار گرفته و آن  را نابود سازد./968/ت302/ب5

ارسال نظرات