۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۳۷۹۲۲
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با رهبری انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، حماسه نهم دی سال 88 را روز بصیرت و میثاق امت با رهبر انقلاب اسلامی ایران دانست.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت حماسه نهم دی همایش تبیینی و تحلیلی نهم دی، فردا هشتم دی‌ ماه با حضور رییس ستاد گرامیداشت نهم دی کشور در مجتمع فرهنگی و هنری اهل‌ بیت(ع) ساری برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان دست از فتنه و توطئه برای براندازی انقلاب اسلامی برنمی‌دارد، تصریح کرد: دشمنان انقلاب همچنان به دنبال فتنه و دسیسه هستند، مردم باید مراقب باشند و همچنان با حضور گسترده خود انقلاب اسلامی را حفظ کنند و اجازه ندهند فتنه دیگری رخ‌نمایی کند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که حضور با بصیرت مردم در سایه ولایت و رهبری‌ بساط فتنه را در جای خود خاموش کرد، افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری برخی افراد که با حمایت قدرت‌های شیطانی و استکباری جایگاه انقلاب اسلامی و رهبری را نشانه گرفتند با این حرکت مردمی خنثی شده است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: مردم با حضور همه جانبه و حماسی خود و حفظ ولایت مداری هوشیارانه در همه صحنه‌ها حضوری تأثیرگذار دارند و جلوه ای از آن را در حماسه بی نظیر نهم دی سال 88 مشاهده کردیم.

 

وی با بیان این که حماسه نهم دی آتش فتنه‌ای بزرگ که ریشه بسیار طولانی در کشور داشت را خنثی کرد، بیان داشت: در  حماسه نهم دی همه امید استکبار برای به چالش کشیدن استکبار قطع شد و استکبار خیال می‌کرد که با فتنه نه دی می‌تواند بر سرزمین ایران اسلامی غلبه کند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به تلاش‌های دشمنان در داخل و حمایت‌های خارجی گفت: دشمن سعی کرد از هر ترفندی فتنه 88 را مدیریت کند تا به اهدافی که دارد برسد، اما مردم در نهم دی همه اهداف دشمن را خنثی کرد.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در این 35 سال به خوبی نشان داد که برای حفظ نظام در صحنه حضور می‌یابند و برای حفظ نظام اسلامی ایران ارزش و اعتبار ویژه‌ای قائل هستند، تاکید کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ارادت ویژه‌ای خویش را به نظام اسلامی نشان داد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: حماسه نهم دی به معنای دفاع مسؤولانه و با بصیرت مردم از انقلاب اسلامی٬ مقام معظم رهبری و ولایت بود که همه دنیا را به تحیر وا داشت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات