۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۹۶۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

حماسه نهم دی نمایانگر سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دی نمایانگر سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی بود، گفت: ملت ایران در این روز حماسی بصیرت و ولایت مداری خود را به دنیا نشان دادند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامی داشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، گفت: این حماسه بزرگ به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم ما پیوند و دلدادگی خود با ولایت و انقلاب را نشان دادند.

 

امام جمعه چمستان، افزود: در هر دوره ای و برای هر کشوری مدت ها و سال ها باید بگذرد تا جریانی پیش آمده و یک روز آن خاص شود که حماسه نهم دی چنین ویژگی ارزنده ای را دارد.

 

وی با بیان این که حماسه نهم دی تجدید پیمان دوباره ای با آرمان های انقلاب اسلامی بوده است، بیان داشت: این روز بزرگ به عنوان روزی متفاوت از روزهای دیگر از درخشش و اوج والایی برخوردار است که مردم ما ارادت خود به ارزش ها و نظام اسلامی را به همگان ابراز داشتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که در حماسه نهم دی دریایی از دلدادگان به نظام و ولایت در برابر فتنه انگیزی ها قرار گرفتند، تصریح کرد: این حضور گسترده نشانگر اعتقاد و باورمندی مردم به انقلاب، خون شهدا و امام حسین(ع) است.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که حماسه نهم دی نمایانگر سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم ما در این روز حماسی نشان دادند از آرمان های خود دفاع کرده و حمایتشان را از آن اعلام داشتند.

 

امام جمعه چمستان افزود: در آن ایام عده ای بی بصیرت و فریب خورده درصدد مقابله با ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی قرار گرفتند که مردم ما پاسخ مناسب و قاطعی به آنان دادند.

 

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، بیان داشت: چند سالی طول می کشد تا ابعاد و زوایای آن فتنه بزرگ باز شده و حقیقتش روشن شود که عده ای در داخل از منافقان و فریب خوردگان و جمعی از دشمنان کینه توز قصد شکست انقلاب اسلامی را داشتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن برای رسیدن به هدف خود تمام توان و نیروی خود را به میدان آورد، خاطرنشان کرد: غرب از همه امکانات رسانه ای و دیگر عرصه ها تلاش کرد تا بتواند به اهداف خود برسد که نقشه های آنان نقش بر آب شد.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که حماسه نهم دی نقطه اوجی در انقلاب اسلامی است، بیان داشت: این روز گرانقدر به عنوان روز پیوند عاشورایی امام و امت شده که باید برای همیشه ماندگار بماند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات