۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۳۸۳۷۹
آیت‌الله ایمانی:

حماسه 9 دی سبب تداوم انقلاب اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی ذر تاریخ انقلاب گفت: روز 9 دی برای مردم ایران ایام الله است و بزرگداشت این روز بزرگ بسیار مهم است چرا که این روز در تداوم انقلاب ما نقش دارد.
آيت‌الله اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز

آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، درگفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس  با اشاره به وقایه سال 88گفت: فتنه سال 88 معضلی بود که استکبار جهانی حداقل 10 سال قبل یعنی سال 78 که آن شکست سنگین بر آنان وارد شد آن را برنامه‌ریزی کرده‌بودند.

 

وی در ادامه افزود: استکبار جهانی، جنگ نرم و انقلاب مخملی  را در دستور کار قرار داده و حتی رنگ انقلاب را رنگ سبز قرار دادند و بر این اساس حرکت خود را شروع کردند.

 

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: شیراز یکی از شهرهای درگیر در فتنه بود، این بود که مردم هم به موازات حضور فتنه گران در خیابان ها از خود حساسیت بیشتری داشتند.

 

امام جمعه شیراز ادامه داد: وقتی مردم حرکت فتنه گران را در روز عاشورا از رسانه ها دیدند به یک باره روز 9 دی اجتماع عظیمی به راه انداختند که سال‏های سال در تاریخ ماندگار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این فتنه فتنه ای طراحی شده بود که از سوی عناصر داخلی و خارجی در قالب کودتای مخملی رقم خورد و هدف آنها هم براندازی نظام بود.

 

وی در بایان بیان کرد: 9 دی برای مردم ایران ایام الله است و همان انگیزه ای که مردم در نگهداری 22 بهمن دارند همان انگیزه هم به ما دستور می دهد تا 9 دی را گرامی بداریم چون  ای ن روز در تداوم انقلاب ما نقش دارد./839/پ302/ج

ارسال نظرات