۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۳۸۷۲۳
امام جمعه آمل:

ترویج فرهنگ مهدویت جامعه را در برابر انحرافات مصون نگه می دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ترویج اندیشه مهدویت زمینه ساز تعالی جامعه بشری است، گفت: بهره گیری از این اندیشه گرانقدر همگان را از انحرافات مصون داشته و در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تبریک فرارسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، گفت: این امام بزرگوار است که دیانت را حفظ کرده و ما باید شرایط لازم را برای ظهور حضرت فراهم کنیم.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: از زمانی که حضرت پرچم امامت و ولایت را بر دست گرفت منتظر هستیم تا آن چه بنا است براساس آفرینش انجام شود.

 

وی با بیان این که غیبت حضرت مهدی(ع) سری از اسرار آفرینش است، بیان داشت: در روایات و از سوی بزرگان ما آمده است که هرکسی برای ظهور حضرت امام عصر(عج) زمان اعلام کند باید مورد تکذیب قرار گیرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: انسان باید به این وعده الهی دلبسته بوده که افشای زمان آن را کسی نمی داند و دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن شیعیان هستند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ترویج اندیشه مهدویت زمینه ساز تعالی جامعه بشری است، گفت: بهره گیری از این اندیشه گرانقدر همگان را از انحرافات مصون داشته و در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ترویج و پاسداشت اندیشه مهدویت باید به نحوی شایسته وجود داشته باشد، گفت: منتظران امام عصر(عج) باید در این عرصه کوشا بوده و اهتمام گرانقدری را در این مسیر به کار گیرند.

 

وی با تاکید بر این که ترویج فرهنگ مهدویت زمینه ساز گسترش دانایی و دوری از جهالت است، افزود: باید تلاش کنیم تا سیره نورانی این امام همام در تمام لحظه ها و برنامه های زندگی ما وجود داشته باشد که ثمرات بسیاری برای انسان ایفا می کند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که منتظران ظهور امام عصر(عج) از وظیفه ای مهم و اساسی برخوردار هستند، بیان داشت: باید شرایط لازم برای ظهور حضرت فراهم شده و معارف اصیل مهدوی به نحوی شایسته و اثرگذار در جامعه ترویج شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که نهادینه شدن اندیشه مهدویت درجامعه سبب رشد و بالندگی آن در حوزه های مختلف می شود، گفت: معرفت بخشی مردم نسبت به حضرت مهدی(عج) یکی از مهم‌ترین راه‌های پاسداشت اندیشه مهدویت است که باید در این راستا تلاش شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات