۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۳۹۲۷۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هدف دشمن از ایجاد تفرقه بین مسلمانان نابودی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که وحدت عنصر حیات بخش و تقویت کننده جهان اسلام است، گفت: هدف دشمن از ایجاد تفرقه میان مسلمانان نابودی ریشه کنی اسلام و مسلمانان است.
امام جمعه بيرجند - حجت الاسلام رضايي

به گزارش خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی رضایی ‌بیرجندی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ظهر امروز در جمع علمای اهل تسنن و تشیع در شهرستان درمیان، با بیان این که نباید وحدت شیعه و سنی تنها به هفته وحدت خلاصه شود، افزود: این دو مذهب در همه عرصه‌ها به ویژه در زمینه مقابله با استکبار جهانی باید با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیامبر گرامی اسلام(ص) را مظهر رحمت واسعه الهی دانست و افزود: ایشان مظهر رحمت است و مسلمانان هم باید به تبعیت از ایشان در میان خود و در جهان مظهر رحمت و مهربانی برای سایر امت ها باشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی ‌بیرجندی با اشاره به این که وحدت هدیه الهی است، اظهار کرد: اگر به دنبال موفقیت در وحدت هستیم  تاکید براختلاف، جدایی، تفرقه منع بوده زیرا در وحدت و اتحاد واقعی، اختلاف باطل است.

 

وی با تاکید بر این که اتحاد و وحدت واقعی حق است، ادامه داد: صهیونیسم به ‌دنبال نابودی انسان‌ها از طرق گوناگون است که طرح کوتاه‌ مدت آن‌ها حمله به عراق، افغانستان و آدم‌کشی با نام دین است و طرح بلندمدت آن‌ها در قالب فوتبال، فضای مجازی و خدمات پزشکی است.

 

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: استکبار جهانی به دنبال این است که اتحاد مسلمانان را از بین ببرد که ما نیز باید در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی هوشیارانه عمل کنیم.

 

وی افزود: وحدت برای شکوفایی قرآن و احیای اهداف پیامبر بوده که در این راستا باید قرآن، معجره پیامبر گرامی اسلام را فهمید و آن را در زندگی خود پیاده کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان این که دشمن در تمامی کشورهای اسلامی به‌ دنبال به جان هم انداختن انسان‌ها است، گفت: دشمن در کشورهای اسلامی مسلمانان را به جان هم می‌اندازد و خود از دور نظارت می‌کند و منتظر است تا جهان اسلام تضعیف شود تا در یک زمان مناسب حیات امت اسلامی را مورد تهدید جدی قرار دهد.

 

وی با اشاره به این که دشمن به ‌دنبال گرفتن قرآن، فرهنگ، هویت و اسلام از ما مسلمان است،ادامه داد: قرآن آدرس و نشانه است که باید آن را بفهمیم و به آن عمل کنیم و جامعه قرآنی تشکیل دهیم.

 

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با اشاره به بالابودن مصرف آسپرین و نوشابه و سایر مواد مضر در ایران، گفت: کارخانه های صهیونیزم با فروش این مواد درصدد ضربه به مسلمانان هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی ‌بیرجندی با اشاره به این که تنها چاره مسلمانان برای مقابله با توطئه های جهانی و استکبار این است که بر مبنای وحدت با یکدیگر متحد شده و در یک جبهه واحد علیه یک دشمن مشترک وارد جنگ شوند، یادآور شد: تمام برنامه ریزی‌های استکبار جهانی با هدف نابود مسلمانان واسلام است و اگر با آن ها مقابله نشود شکست واقعی با مسلمانان خواهد بود./968/ت302/ب5

 

 

ارسال نظرات