۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۳۹۹۱۱
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

استان بوشهر خط مقدم دفاع فرهنگی در جنوب ایران است

خبرگزراری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این‌که استان بوشهر در عرصه فرهنگی خط مقدم دفاع فرهنگی در جنوب ایران است، گفت: در این راستا حوزه های علمیه بسیاری ساخته شده و اردوگاه بزرگ فرهنگی نیز در حال طراحی است.
آيت الله صفايي بوشهري و سردار نقدي

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، گفت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم خواهیم دید که سپاه و بسیج خط نورانی و طلایی و عامل صیانت، پایداری و استقامت ایران اسلامی هستند.

 


وی با بیان اینکه نخستین پاسدار حریم ولایت در اسلام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) بوده‌اند، افزود: سپاه و بسیج خط مقدم حفاظت و حراست و پاسداری از حریم انقلاب در شرایط کنونی هستند.

 


نماینده ولی فقیه بخش فراوانی از موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در آینده را منوط به عملکرد سپاه و بسیج دانسته و تقویت و حمایت از سپاه و بسیج را واجب و تضعیف این دو نهاد را به هر شکل ممکن حرام دانست.

 


آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج افزون بر اینکه در بحث‌ دفاع از کشور عملکرد بسیار مطلوبی داشته است، در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز حضور پیدا کرده و در همه آن‌ها نیز موفق بوده است.

 


نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: روح بسیجی و پاسدار بودن در استان بوشهر سابقه دیرینه دارد و نماد آن را می‌توان در علمای بزرگی نظیر علامه بلادی و رییس علی دلواری و مردم متدین و ولایتمدار این استان مشاهده کرد.

 


وی با بیان این‌که در عرصه اقتصاد بین‌الملل، مهم‌ترین عرصه توسعه حوزه اقتصاد، اقتصاد کرانه ای است، افزود: هندسه استان بوشهر از نظر جغرافیایی با دارا بودن 937 کیلومتر مرز دریایی و دارا بودن 707 کیلومتر مرز کرانه ای یکی از اساسی ترین مکان های هندسی در حوزه توسعه اقتصاد کشور است.

 


آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: اگر ما بتوانیم در هندسه استان بوشهر مهندسی اقتصادی را با توجه به منویات مقام معظم رهبری انجام دهیم و سهم بسیج و سپاه را در این راستا مشخص کنیم، قطعاً استان بوشهر می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی نظام را حل کند.

 


آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه فرهنگی خط مقدم دفاع فرهنگی در جنوب ایران است، افزود: در این راستا حوزه های علمیه بسیاری ساخته شده و اردوگاه بزرگ فرهنگی نیز در حال طراحی است همچنین تلاش برای راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای دینی نیز از طرح‌های آینده در عرصه فرهنگی این استان خواهد بود.

 


نماینده مقام معظم رهبری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: استان بوشهر آمادگی خود را برای تمامی طرح‌هایی که مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها دارند، اعلام می کند./833/د102/ب4

ارسال نظرات