۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۴۱۳۳۹
امام جمعه تربت حیدریه:

اتحاد و انسجام ملی سنگری در برابر دسیسه های ابر قدرت ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز ابرقدرت ها انواع مشکلات را در راه پیشرفت و ترقی کشور ایجاد می کنند اما از این که همت، اتحاد ملی و انسجام مردم مانع از همه این دسیسه‌ها است، غافل هستند.
اتحاد و انسجام ملی سنگری در برابر دسیسه های ابر قدرت ها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تربت حیدریه، حجت الاسلام شریعتی تبار، امام جمعه تربت حیدریه امروز در همایش آغاز به کار ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان ام‌القراء جهان اسلام بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه را بیدار کرده و  در حال مبارزه با ظلم و استبداد هستند.

 

وی با اشاره به این که 22بهمن  روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام است، تصریح کرد: دهه فجر بزرگترین خاطره ملت ایران بعد از ورود اسلام به این کشور است و ما باید نسلهای جدید را با هویت دهه فجر و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم تا این انقلاب که برگرفته از تفکر امام راحل است حفظ شود.

 

 خطیب جمعه ترتب حیدریه افزود: ایام‌الله دهه فجر فرصتی است تا احساس مشارکت همه مردم در برنامه‌های انقلاب در جامعه تقویت شود و این دهه را به ایام بروز و ظهور عشق و علاقه مردم به انقلاب مبدل کند؛ تحقق این امر مستلزم همراهی مسؤولان با مردم  در جهت بهتر برگزار شدن مراسم های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان این که مشارکت عامه مردم پاسخگوی مشکلات کشور است، ابراز کرد: امروز ابرقدرت ها انواع مشکلات را در راه پیشرفت و ترقی کشور ایجاد می‌کنند، از این که همت، اتحاد ملی و انسجام مردم مانع از همه این دسیسه‌ها است ،غافل هستند؛ در واقع مشارکت تمام ملت پاسخگو به همه این مسائل است.

 

 حجت الاسلام شریعتی تبار با بیان این که انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری عالم و سیاستمداری هوشمند و با  تبعیت مردم از ولایت فقیه به پیروزی رسیده و اکنون نیز با سکان داری رهبری شجاع و فرزانه و ملتی بصیر، استمرار دارد./9315/پ202/ب5

ارسال نظرات