۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۴۱۳۵۹
دادستان کل کشور در گفت‏وگو با رسا:

غرب تاوان سنگینی را به خاطر توهین به پیامبر اسلام خواهد پرداخت

خبرگزاری رسا ـ حجت‎الاسلام والمسلمین رییسی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت رسول الله(ص) تاکید کرد که غرب تاوان سختی را بابت این جسارت خواهد پرداخت.
حجت الاسلام رييسي دادستان کل کشور نشست خبري معاون اول قوه قضاييه

حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اهانت روزنامه فرانسوی نسبت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، گفت: توهین به وجود مقدس پیامبر اسلام، توهین به همه پیامبران الهی است.

 

وی با بیان اینکه آنها با این توهین به همه ملت‏ها توهین کردند، ابراز داشت: این اهانت، اهانت به همه بشریت است و جسارتی است که مسلمانان و متدینین به مذاهب و ادیان دیگر هرگز نخواهند بخشید.

 

حجتالاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به این‏که این اقدام یک حلقه از حلقه‏های متصل در یک زنجیر است، اظهار داشت: تحرکات تروریستی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از دیگر حلقات این زنجیر است.

 

دادستان کل کشور در ادامه با تأکید بر این‏که دشمنان یقین بدارند که این حرکت آنان بر انسجام هر چه بیشتر مسلمانان خواهد افزود، گفت: اهانت کنندگان در این حرکت کثیف بالاخره مفتضح خواهند شد و روز به روز عزت بیشتر اسلام را در دنیا خواهند دید.

 

وی با بیان اینکه نظام سلطه پس از جریان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و تک قطبی شدن جهان متوجه خطری در مقابل خود شد، تصریح کرد: تنها جریانی که مقابل این نظام خواهد ایستاد اسلام ناب محمدی است که پرچمدار آن ایران اسلامی و ملت‏های مسلمان دلداده جمهوری اسلامی هستند.

 

دادستان کل کشور با تأکید بر این‏که راهبرد دشمنان در مقابل اسلام اختلاف افکنی و اهانت به مقدسات اسلام است، تصریح کرد: تشکیل دهنده گروه‏هایی مانند داعش و النصره کشورهای فرانسه، آمریکا و انگلیس هستند و تداوم حرکت این گروه‏ها تحرکاتی مانند ائتلاف است که ازسوی این کشورها انجام گرفته است./922/ت302/ج

ارسال نظرات