۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۴۱۹۳۷
امام‌جمعه موقت اهل سنت بوشهر:

اهانت به ادیان و مقدسات محکوم است

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه موقت اهل سنت بوشهر گفت: ما نه‌ تنها اهانت نسبت به پیامبر اسلام، بلکه اهانت نسبت به همه ادیان و مقدسات را محکوم می‌کنیم.
شيخ اسماعيل بازدار امام‌جمعه موقت اهل سنت بوشهر

شیخ اسماعیل بازدار امام‌جمعه موقت اهل سنت بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، ضمن محکوم کردن اقدامات بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی شارلی ابدو گفت: موضع‌گیری مسلمانان نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) باید به‌گونه‌ای باشد که از احساسات مسلمانان بهره‌برداری سیاسی نشود، یعنی به‌قدری قوی باشند که تحت تأثیر این‌گونه اهانت‌هایی که نسبت به پیامبر انجام‌ گرفته، قرار نگیرند.

 

وی بیان داشت: خداوند در قرآن کریم موضع‌گیری پیامبر در قبال اهانت‌ها را به ایشان می‌آموزد و می‌فرماید، ما برای آن‌کسی که نسبت به تو ای پیامبر اهانت و بی‌حرمتی می‌کند، کافی هستیم و می‌دانیم که قلب تو جریحه‌دار و ناراحت می‌شود، اما تو حمد و ثنای خود را داشته و از جمله نمازگزاران باش.

 

شیخ بازدار خاطرنشان کرد: موضع‌گیری ما در قبال چنین بی‌حرمتی‌هایی باید تمسک بیشتر به سیره رسول خدا(ص) باشد و در واقع این نصرت پیامبر(ص) است.

 

امام‌جمعه موقت اهل سنت بوشهر اظهار داشت: ما نه‌تنها اهانت نسبت به پیامبر اسلام، بلکه اهانت نسبت به همه ادیان و مقدسات را محکوم می‌کنیم و حتی آن حمله تروریستی که از سوی تکفیری‌ها به نام اسلام به روزنامه‌نگاران صورت گرفت را نیز محکوم می‌کنیم./846/ت303/ب4

ارسال نظرات