۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۴۲۶۵۷

طلاب حوزه علمیه آمل اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب شهرستان آمل در تجمعی اعتراض آمیز، توهین به ساحت نورانی و مقدس حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.
تجمع طلاب حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، طلاب حوزه های علمیه و جمعی از بازاریان شهرستان آمل، امروز در تجمع اعتراضی توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام در نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

 

بر اساس این گزارش، طلاب شهرستان آمل در این تجمع با دادن شعارهایی چون مرگ بر فرانسه و مرگ بر آمریکا اعلام انزجار خود را از این حرکت ناشایست که اوج خباثت و پلیدی غرب را نشان می دهد اعلام کردند.

 

حجت الاسلام سید حسین موسوی، مسؤول حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل در این تجمع اعتراضی با بیان این که توهین به پیامبر گرامی اسلام توهین به همه پیامبران است، گفت: قلب های کسانی که دست به چنین اقداماتی می زنند غرق در مادیات شده و اوج پلیدی آن ها را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به این که مسلمانان جهان از این حرکت نشریه فرانسوی ناراحت و عصبانی هستند، بیان داشت: هیچ وقت در برابر دشمنان نباید ذره ای سستی نشان دهیم و همواره باید مقاوم و استوار باشیم.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت و مهربانی ها است، تصریح کرد: مذاکره کنندگان هسته ای ما باید در این عرصه مراقب بوده و روی خوش به غرب نشان ندهند و بدانیم که آن ها همیشه به دنبال دشمنی هستند.

 

مسؤول حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل با بیان این که توهین به پیامبر گرامی اسلام فتنه ای از سوی غرب است، گفت: مسلمانان نباید در برابر این حرمت شکنی سکوت کرده و باید به نحوی شایسته در برابر این گونه اقدامات مقاومت و ایستادگی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که ترویج سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام وظیفه ای همگانی است، بیان داشت: باید اهتمام ارزنده و والایی در مسیر شناساندن جایگاه ارزشمند نبی مکرم اسلام(ص) در عرصه جهانی صورت گیرد تا جهانیان این وجود گرانقدر را بیش از پیش بشناسند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات