۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۴۲۶۷۹
معاون استاندار ایلام مطرح کرد؛

اجرای ۲ هزار عنوان برنامه دهه فجر در استان ایلام

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: در ایام دهه فجر ۲هزار برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی در استان ایلام اجرا می‌شود.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عصر امروز در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: در ایام دهه فجر دو هزار برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی اجرا می‌شود.

 

وی افزود: طرح‌های مختلفی در این دهه در استان ایلام به بهره برداری می‌رسند که اعتباری پنج هزار میلیارد ریالی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عنوان کرد: در این ایام طرح‌های مختلفی در حوزه‌های راه و شهرسازی و همچنین طرح‌هایی در شهرستان‌های مرزی دهلران و مهران به بهره برداری می‌رسند.

 

وی گفت: اجرای برنامه‌های مختلف هنری، ورزشی و فرهنگی در ایام دهه فجر تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام را درگیر می‌کند و سعی بر آن است که برنامه‌ها در دهه فجر امسال مردم محور باشند.

 

کلانتری با اشاره به کاهش قیمت نفت و نگرانی مردم از این موضوع، عنوان کرد: ما برنامه‌های خود در حوزه‌های عمرانی دنبال می‌کنیم و دولت تدبیر و امید نیز تمامی تلاش خود را برای برطرف شدن نگرانی مردم در زمینه‌های اقتصادی به کار می‌گیرد.

 

وی افزود: مسئولان باید برای انجام دادن برنامه‌ها و اجرای طرح‌ها همچنان با قدرت و امیدواری مشغول به خدمت باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عنوان کرد: امیدواریم که برنامه‌های امسال دهه فجر در استان ایلام بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جوانان منتقل کند./907/د101/ب6

ارسال نظرات