۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۴۳۱۰۳
استاد حوزه علمیه آمل:

فرهنگ شهادت طلبی عامل هراس نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که فرهنگ شهادت طلبی عامل هراس ایادی استکباری است، گفت: اگر شهادت طلب باشیم دشمن از ما می ترسد و در مذاکرات تیم هسته ای ایران اسلامی با صلابت درمقابل دشمنان ایستاده و به آن ها باج نخواهیم داد.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای حماسه ششم بهمن آمل  که در جمع دانش آموزان دبیرستان حاج حسن رنجبر برگزار شد با بیان این که اقتدار نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، گفت: تمام ارزش های دینی که برای عزت و سربلندی اسلام عزیز حرکت کنند به طور قطع و یقین در تاریخ ماندگار می شود.

 

وی با اشاره به شروع جنگ تحمیلی در نخستین روزهای پیروزی انقلاب، افزود: همه دشمنان با کلیه تجهیزات به صدام کمک کردند تا انقلاب را ساقط  کنند، اما اراده مردم و درک صحیح سبب شد که دشمنان عقب نشینی کرده و اجازه ندهیم تا یک وجب از خاکمان را تجاوز کنند.

 

امام جمعه شهر امام زاده عبدالله(ع) تاکید کرد: دشمن به خیال این که همه فکر ما در رابطه با جنگ است می خواست با برنامه ریزی شهر آمل را به تصرف خود درآورد و پس از آن به پایتخت حمله کند که مردم آمل با بصیرت وارد میدان شده و پاسخ خوبی به آنان دادند.

 

حجت الاسلام غفاری، ادامه داد: شهرستان آمل مرکز علویان و طبرستان قدیم بود که به همین واسطه امام زادگان عزیزی دراین منطقه مدفون هستند و مردم این شهر سبقه در ولایت مداری دارند.

 

وی با تاکید بر این که فرهنگ شهادت طلبی عامل هراس ایادی استکباری است، گفت: اگر شهادت طلب باشیم دشمن از ما می ترسد و در مذاکرات تیم هسته ای ایران اسلامی با صلابت درمقابل دشمنان ایستاده است و به آن ها باج نخواهیم داد.

 

حجت الاسلام غفاری ادامه داد: اقتدار نظام اسلامی از خون شهدا و ولایت پذیری مردم است که برگرفته از قیام امام حسین(ع) بوده و اگر خدایی ناکرده از اهداف شهدا عقب بمانیم به طور قطع و یقین ضربه جبران ناپذیری خواهیم خورد.

 

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: داعش و گروه های تکفیری محصول کشورهای آمریکا وانگلیس هستند که رویکرد این گروه ها مقابله با هویت اسلامی است.

 

امام جمعه شهر امام زاده عبدالله(ع) ادامه داد: گروه های تکفیری به نام دین در حال ضربه زدن به آن هستند که کشورهای اسلامی باید مراقب و هوشیار باشند.

 

وی با اشاره به این که امروز اسلام در جهان در حال گسترش است، افزود: دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام مسئله اسلام هراسی را به وجود آورند تا چهره اسلام را بد جلوه دهند.

 

حجت الاسلام غفاری با تاکید بر این که علم آموزی ثمرات گرانقدری دارد، گفت: دانش آموزان باید علم اندوزی را در کنار تقوا داشته باشد که برکات بسیاری برای زندگی انسان دارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات