۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۴۳۶۰۴

گردهمایی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری در مصلی جمعه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.
گردهمايي طلاب بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گردهمایی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی جمعه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گفت: این مراسم همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) و با حضور کلیه طلاب برادر مدارس علمیه استان برگزار شد.

 

وی در ادامه به تشریح برنامه های این گردهمایی پرداخت و ابراز داشت: مولودی خوانی، سخنرانی حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و نیز تجلیل از طلاب پژوهشگر در حوزه مقاله و نشریه از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

 

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را برگزاری درس اخلاق و آشنایی طلاب مدارس علمیه با یکدیگر عنوان کرد و بیان داشت: در حاشیه این مراسم نمایشگاه محصولات فرهنگی با رویکرد حوزوی و برنامه های تفریحی دیگر برپا شده است./833/پ203/ب4

ارسال نظرات