۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۴۳۶۷۴
حجت‌الاسلام مصلحی در گفت وگو با رسا:

نامه رهبر معظم انقلاب جبهه استکبار و غرب را به وحشت انداخته است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، گفت: یکی از تأثیرات این پیام این است که استکبار و استعمار را به وحشت انداخته و به جامعه غربی شوک عظیمی وارد کرده است.
حجت الاسلام حيدر مصلحي

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، گفت: ارسال این نامه بسیار اقدام حکیمانه‌ای است.

 

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب با زمان شناسی و در موقعیتی عالی این نامه را ارسال کرده‌اند، ابراز داشت: ما اگر مروری بر فضا سازی غرب بر علیه اسلام داشته باشیم متوجه می‌شویم که مسلمانان اقدامات مختلفی را علیه این اسلام ستیزی داشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام مصلحی در ادامه با اشاره به این‌که تأثیرگذاری اقدام رهبر معظم انقلاب با همه اقدامات صورت گرفته قابل قیاس نیست، اظهار داشت: یکی از تأثیرات این پیام این است که استکبار و استعمار را به وحشت انداخته و به جامعه غربی شوک عظیمی وارد کرده است.

 

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به دلیل اقدامات غرب علیه اسلام، گفت: غربی‌ها تأثیر دین اسلام را در دنیای بشری مشاهده می‌کنند و همین دلیل موجب شده که آنها با تبلیغات رسانه‌ای علیه اسلام به مقابله بپردازند.

 

وی با تأکید بر این‌که حرکت اسلام هراسی غرب اندیشمندان دنیا را به فکر فرو برده است، تصریح کرد: آنها برای این‌که بدانند چرا دولت‌ها با این تحرکات به دنبال خراب کردن وجهه اسلام هستند به سمت تحقیق از اسلام رفته‌اند که این مسأله هم نشان از شکست غرب در این حرکات تخریب‌گرانه دارد.

 

وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به این مطلب که در این مسأله وظیفه حوزه‌های علمیه و اسلام شناسان تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، افزود: حوزه‌های علمیه باید از ابزار و تکنولوژی روز استفاده کنند و این پیام را برای دنیا تفسیر و تبیین کنند.

 

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به این‌که غرب به دنبال قرار دادن افکار عمومی دنیا علیه اسلام است، تصریح کرد: اسلام بن بست‌های ایدئولوژی جهان را باز کرده و همه اندیشمندان غربی را به سمت خود جذب کرده است.

 

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: سرمایه داران صهیونیسم از اسم اسلام می‌ترسند و از هر روشی استفاده می‌کنند تا نگذارند پیام اسلام به گوش جوامع غربی برسد.

 

وزیر پیشین اطلاعات در پایان به وظیفه مسؤولان در زمینه انتشار صحیح این پیام اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید از تکنولوژی روز و فضای مجازی بهترین استفاده را کرد و مسؤولان هم باید در این راستا به تبیین صحیح این پیام در رسانه‌ها بپردازند./922/ت301/ج

 

 

ارسال نظرات