۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۴۳۷۳۳
امام جمعه موقت کاشان:

حضور در راهپیمایی ‌22 بهمن بیعت با شهدا و حمایت از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان حضور در راهپیمایی ‌22 بهمن را بیعت با شهدا و حمایت از ولایت دانست و گفت: هر یک از راهپیمایی های روز 22 بهمن به عنوان یک انقلاب و حماسه بزرگ است.
حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان، با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) گفت: همه ساله با حضور  همگانی مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود.

 

وی از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه الهی نام برد و افزود: علیرغم تبلیغات و مشکلات پیش روی ملت ایران طی 35 سال گذشته، ملت شهید پرور ایران همچنان استوار و با صلابت به پای انقلاب اسلامی ایستاده است و هر راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک انقلاب و حماسه تاریخی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط می شود.

 

امام جمعه موقت شهرستان کاشان حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن را دفاع از دین و قرآن و بیعت با شهدا و حمایت از ولایت فقیه و دشمنی با دشمنان اسلام و نظام دانست و  تأکید کرد: بیعت با اهل بیت(ع) و رسول خدا و امام و شهدا به شرط حضور و شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن است.

 

اسلام ناب محمدی نه تنها در بین عوام، بلکه در بین خواص اروپا و آمریکا نیز نفوذ کرده است

 

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت: پرونده موفقیت های امام خمینی از زمانی که پرچم توحید را برافراشت، دین اسلام را زمانی زنده کرد که دشمنان اسلام، دین را به عنوان افیون انسان ها و در ردیف اعتیاد به مردم معرفی کرده بودند.

 

به گفته وی، امام خمینی(ره) نه تنها ثابت کرد که دین افیون انسان ها نیست بلکه با حاکمیت دین بر کشور عامل تکامل کشور و دیگر ملت های دنیا را نیز فراهم کرد.

 

امام جمعه موقت شهرستان کاشان، ترس از تجدید حیات دوباره اسلام و توسعه و گسترش آن در سراسر جهان را یکی از عوامل اسلام هراسی امروز دشمنان اسلام و قرآن و نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا اعلام کرد.

 

وی یادآور شد: امروز اسلام ناب محمدی نه تنها در دل اروپا و آمریکا و نه تنها در بین عوام بلکه در بین خواص اروپا و آمریکا نیز نفوذ کرده است و با دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شناخت اسلام از منابع اصیل اسلامی، سبب شد تا دشمنان اسلام در برابر دعوت رهبر ایران که نتوانسته بودند برنامه های رهبر معظم انقلاب را از قبل پیش بینی کنند احساس حقارت کنند و هیچ اقدام عملی در برابر این دعوت الهی نداشتند.

 

با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد

 

امام جمعه موقت شهرستان کاشان در ادامه، رهایی ملت ایران از زیر بار ظلم و ستم استکبارجهانی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و یادآور شد: نظام استکباری غرب که چندین دهه کشور ایران را در سلطه خودش قرارداده بود به اندازه ای ملت ایران را تحقیر و ذلیل کرده بود که قصد گرفتن حق توحش از دولت ایران را داشت اما، امام خمینی با قیام خود و لبیک مردم ایران توانست با شکستن ابهت پوشالی آمریکا، کشور ایران را از زیر بارظلم استکبار جهانی خارج کند و ملت ایران امروز عزت و سربلندی و اقتدار خود را در جهان مدیون امام خمینی و شهدا می داند.

 

به گفته وی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران موفق شد با شکستن قدرت توخالی آمریکا و اسرائیل، ابرقدرت های جهانی را تحقیر کند و امام راحل نیز با آن جمله تاریخی خود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند توانست استکبار جهانی را زیر پا له کند.

 

حجت الاسلام اسلامی تبار، تمامی اقدامات امام خمینی(ره) را زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: قیام امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی مأموریتی برای امام خمینی(ره) از سوی ولی عصر بود و این اراده الهی بود که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد تا زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کند.  

 

انقلاب اسلامی ایران از برکات حضرت معصومه در قم است

 

امام جمعه موقت کاشان همچنین با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) گفت: روابط ما انسان ها باید براساس ارزش های اخلاقی و به دور از دو رویی و نفاق باشد.

 

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) از وی به عنوان افتخار ملت ایران و پاره تن پیامبر و حضرت فاطمه زهرا و اهل بیت(ع) در کشور ایران نام برد و گفت: امام رضا(ع)، علی بن باقر در مشهد اردهال، حضرت معصومه در قم، عبدالعظیم حسنی درشهر ری، احمدابن موسی ‹‹شاه چراغ›› در شیراز را از افتخارات ملت ایران در کشور ایران هستند.

 

وی افزود: از امام رضا(ع) روایت است هرکسی حضرت معصومه در قم را زیارت کند مانند این است که مرا در مشهد زیارت کرده باشد، از این رو حضور حضرت معصومه(س) در قم منشأ برکات از جمله حوزه های علمیه ای است که فقها و علمای بزرگی از جمله امام خمینی(ره) را تربیت کرده است.

 

امام جمعه موقت کاشان، انقلاب اسلامی ایران را از برکات حضرت معصومه(س) در قم دانست و گفت: امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی تربیت شده مکتب حضرت معصومه در حوزه های علمیه قم است./1307/پ201/ب4

ارسال نظرات