۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۹۷۲
به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر؛

هزار ویژه برنامه در خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال، افزون بر هزار ویژه برنامه در مرکز و شهرستان های هشت گانه استان برگزار می شود.
حجت الاسلام سالاري - ستاد گراميداشت دهه فجر خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در نشست خبری ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، با تشریح برنامه های این ستاد به منظور بزرگداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امسال در مجموع بیش از هزار عنوان برنامه در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تدوین و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و غیره به منظور گرامیداشت این ایام، اضافه کرد: در دهه مبارک فجر سه برنامه به صورت محوری در خراسان شمالی برگزار می شود که این سه برنامه شامل مراسم روزهای دوازدهم، شانزدهم و بیست و دوم بهمن است.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: در روز دوازدهم بهمن ماه امسال همانند سال های گذشته مراسم نمادین سالروز ورود امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی به ایران از ساعت هشت صبح در بجنورد، مراکز سایر شهرستان ها و مراکز بخش ها برگزار می شود.

 

به گفته وی، در این ویژه برنامه اقداماتی از جمله گلباران تمثال امام خمینی(ره)، سخنرانی مسؤولان استانی، اجرای سرود انقلابی توسط هزار و 357 نفر از دانش آموزان و ... با حضور مردم و مسؤولان برگزار خواهد شد.

 

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی به صدا درآمدن گلبانگ انقلاب در ساعت 9 و 33 دقیقه و حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی در بجنورد از جمله شهیدان حسن آبادی و حصاری را از دیگر برنامه های نخستین روز ایام الله دهه فجر در مرکز استان خراسان شمالی برشمرد.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به این که دومین برنامه محوری بزرگداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی در روز شانزدهم بهمن ماه برگزار می شود، افزود: در این روز ساعت 14 برنامه میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار شهدا در سرتاسر شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی به صورت همزمان و هماهنگ برگزار می شود.

 

وی، سومین برنامه محوری گرامیداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی را برگزاری راهپیمایی و تظاهرات بیست و دوم بهمن ماه ذکر و از همه مردم و مسؤولان خواست تا با حضور پرشور و گسترده در این مراسم، ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب بار دیگر امید دشمنان نظام اسلامی را به یأس بدل کنند.

 

حجت الاسلام سالاری برگزاری همایش جامع دانشجویان، اصناف، هنرمندان، جوانان و شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخش ها، گردهمایی روحانیان و طلاب، برگزاری نشست های بصیرتی با حضور روحانیان برگزیده، برپایی نمایشگاه های مختلف و غیره را از دیگر برنامه های پیش بینی شده از سوی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی برای برگزاری در این ایام ذکر کرد.

 

وی تصریح کرد: دشمنان به خیال خود گمان کرده اند که گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی اعتقاد مردم ایران را نسبت به اهداف و آرمان های امام(ره) و انقلاب کمرنگ کرده اما در ایام الله دهه فجر امسال ملت ایران با حضور باشکوه خود در برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام خواهند گذاشت.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در خاتمه با اشاره به این که برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال در استان با محوریت مردم برگزار می شود، از مسؤولان خواست تا از مردم عقب نمانده و در ویژه برنامه های گرامیداشت این ایام حضور پررنگ داشته باشند./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات