۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۴۴۰۳۴
همزمان با دهه فجر؛

گردهمایی بزرگ علما و روحانیان آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل از برگزاری گردهمایی بزرگ علما و روحانیان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، شب گذشته در جلسه ستاد دهه فجر آمل با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر فرصتی ارزنده و گرانقدر به منظور تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انقلاب با بهره گیری از روحیه ایمانی توانست به ثمر رسیده و زمینه نابودی طاغوتیان را فراهم کند. 


وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران از ثمرات گرانقدری برخوردار بوده که باید در مسیر تبیین دستاوردهای گرانقدر آن تلاش شود، بیان داشت: گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی حرکتی برای یادآوری و حفظ ارزش های والای انقلابی است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تأکید بر این که بصیرت محوری و آگاهی بخشی راهگشای ترویج و تحکیم اهداف نظام اسلامی است، بیان داشت: برای ادامه مسیر گرانقدر انقلاب اسلامی نیازمند حفظ این روحیه هستیم که باید در راستای ترویج آن گام برداشته شود.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره  به تشکیل کمیته های قرآنی و تشکل‌های دینی و مذهبی دراین سازمان جهت اجرایی کردن برنامه های دهه فجر، گفت: خوشبختانه با همت همه عزیزان در کمیته قرآنی تاکنون هجده مصوبه و درکمیته هیات های مذهبی چهارده مصوبه صورت گرفته است.


 وی، افزود: در طول دهه مبارک فجر و با کمک هیات امنای مساجد، حسینیه ها و تکایا، محافل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان شهرستانی برگزار می‌شود.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل با اشاره به وجود هفتاد هیأت مذهبی فعال در این شهرستان بیان داشت: در طول دهه فجر مراسم جشن باشکوه  با حضور سخنرانان و برقراری 110 نماز جماعت در سطح شهرستان اجرا می شود.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به استقبال خوب خانواده ها از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان درسال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال و همزمان با دهه فجر و با کمک 60 موسسه قرآنی این جشنواره در آمل برگزار می شود.


 وی با تأکید بر این که گردهمایی بزرگ علما و روحانیان همزمان با دهه فجر برگزار می شود، افزود: گردهمایی بزرگ مبلغان و هیات های مذهبی ویژه بانوان ، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری مراسم شبی با قران در چهار امام زاده شاخص، برگزاری مسابقه کتابخوانی و اهدای قرآن کریم به مساجد از دیگر برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی در پایان یادآور شد: در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن نیز تمام تشکل‌های مذهبی ، مراکز قرآنی و روحانیان همگام و همدوش با مردم حضور گسترده و پرشوری خواهند داشت./1314/پ202/ب6

ارسال نظرات