۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۴۴۲۱۳
آیت الله صفایی بوشهری:

راه رسیدن به اهداف انقلاب دین مداری بر محور اسلام و مکتب اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: راه رسیدن به اهداف انقلاب دین مداری بر اساس اسلام و برپایه مکتب اهل بیت(ع) و مجاهدت در راه انقلاب و ارزش‌های انقلاب است.
آيت الله صفايي بوشهري در همايش بين‌المللي بوشهر، بصره و مسقط

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم گرامیداشت 12 بهمن در بوشهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجرانقلاب اسلامی گفت: انقلاب ایران یک تحول عظیم و بنیادی که منبعث از بعثت انبیا و دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است و در طول تاریخ و با طلوع تمدن جدید به رنگ خدا و اسلام شکل گرفت که ان شاءالله این انقلاب با هدایت های مقام معظم رهبری و ولایتمداری مردم ایران به ساحل ظهور حضرت مهدی(عج) بپیوندد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) در تاریخ معاصر است افزود: پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی ایران در جغرافیای ملی و حتی در عرصه جهانی فرصت مناسب به وجود آورد که در ساختار سیاسی جهان در اخلاق و معرفت از سنخ انبیا و حرکت انبیا باشد و حرکتی همانند حرکت امام حسین(ع) در کربلا شکل بگیرد که جوهره آن اسلام ناب است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در اندیشه غرب نمی گنجید که یک حرکت انقلابی در ایران شکل گیرد، افزود: انقلابی که با حرکت اسلامی و حاکمیت دینی در ایران طراحی شود و معادلات سیاسی و فرهنگی جهان را برهم زند توانست در مقابل تهاجم شرق و غرب ایستادگی و تمام شاخص های اقتدار اسلامی و ملی را به اسلام و ایران عرضه کند.

 

وی با بیان اینکه یوم الله دهه فجر روزی است که کفار و جبهه ضد دین را به اقتدار اسلام آگاه کرد ادامه داد: کفار و جبهه ضد دین با طراحی اسلام آمریکایی و دین هراسی می خواهند جهان را به هراس و ستیز با اسلام وا دارند ولی پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت های امام(ره) و مجاهدت های مردم و ملت ایران بود .

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب ایران انقلابی اسلامی به رنگ خدا است افزود: راه رسیدن به اهداف انقلاب دین مداری بر اساس اسلام و برپایه مکتب اهل بیت(ع) و بر مدار منظوم خورشید ولایت حرکت کردن و مجاهدت در راه انقلاب و ارزش‌های انقلاب است./833/پ203/ب4

ارسال نظرات