۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۴۴۵۷۲

25 برنامه محوری به مناسبت دهه فجر در ناحیه بسیج پلدختر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه پل‌دختر از برگزاری 25 برنامه محوری ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در دهه فجر خبر داد.
سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد شریف‌ نوریان، فرمانده سپاه ناحیه پل‌دختر، پیش از ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور جان‌فشانی و از خودگذشتگی مردم ولایت‌مدار ایران است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی بنیان‌گذاری شده است، عنوان داشت: رویش انقلاب اسلامی از درون مردم و از جای‌جای میهن اسلامی‌مان تجلی یافت.

نوریان با اشاره به این که پس از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب با تدبیر، سکان انقلاب را در دست گرفتند، افزود: نقش ولایت فقیه در حفظ انقلاب برجسته است.

نوریان با بیان این که 25 برنامه محوری ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در دهه فجر برگزار می شود، تأکید کرد: مردمی برگزار شدن برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه پل‌دختر غبارروبی گلزار شهدا، دیدار کارکنان سپاه با امام جمعه و برگزاری رژه موتوری از سوی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر بیان کرد.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبار‌شناسی، استکبار‌ ستیزی و برپایی نهضت روشنگری، مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های اجرایی از سوی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر است.

نوریان افزود: برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در روستا‌های اسلام آباد، چم‌گرداب و مورانی، برگزاری ورزش‌های بومی، محلی و امحاء ماهواره، از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج در پلدختر در دهه فجر است.

وی برگزاری مسابقات علمی دانش‌آموزی، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم، برگزاری نشست‌های حلقه صالحین و برگزاری کوهپیمایی از دیگر برنامه های اجرایی این نهاد است.

فرمانده سپاه ناحیه پل‌دختر با اشاره به پیش رو بودن راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه عنوان داشت: با توجه به دسیسه های دشمنان اسلام، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات