۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۴۴۸۸۵
امام جمعه شبستر:

درایت و فقاهت امام راحل ریشه‌های ظلم در ایران را خشکاند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با مجاهدت روحانیت مجاهد و ملت ولایت‌مدار ایران مصداق حقیقی پیروزی حق بر باطل بود.
امام خميني(ره)

حجت‌الاسلام علی محمدزاده، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ترتیب یافت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از روحیه دین‌مداری و اعتقادات شیعی ملت ایران بوده است.

 


وی با بیان این‌که ملت از دین‌ستیزی رژیم طاغوت به ستوه آمده بودند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب برای کشور ایران نبود، بلکه یک انقلاب جهانی بود که اکنون نیز می توانیم شاهد صدور آرمان ها و ارزش‌های آن به نقاط دیگر جهان باشیم.

 


امام جمعه شبستر با تأکید بر این‌که پیروزی انقلاب اسلامی با مجاهدت روحانیت مجاهد و ملت ولایت‌مدار ایران مصداق حقیقی پیروزی حق بر باطل بود، گفت: امام خمینی(ره) با درایت و فقاهتی که داشتند؛ دین را جدا از سیاست نمی دانستند، در حقیقت این نگرش امام که برخاسته از حقیقت اسلام ناب بود، عامل دیگر پیروزی انقلاب شد.

 


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که بسیاری از موفقیت های کشور بعد از انقلاب به برکت وجود رهبری و خون شهدا رقم خورده است، افزود: دستاوردهای 35 ساله انقلاب اسلامی ایران به قدری حیرت جهانیان را موجب شده که دشمنان را مجبور به فتنه‌انگیزی و تحریم علمی و اقتصادی ایران کرده است.

 


معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دشمن در چنین شرایطی می خواهد با تحریف عقاید، جوانان و آینده سازان این کشور را از دین و انقلاب جدا و به طرف خود جذب کرده و سپس آرامش و امنیت ایران اسلامی را از بین ببرند تا شاید بتواند در نهایت عامل براندازی انقلاب باشد.

 


وی خواستار شناساندن ریشه‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه شد و گفت: دشمنان سال هاست که سعی در تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و نمایادن چهره ای غلط از اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی ایران هستند، بیش از هر مسأله ای باید برکات وجودی ولایت فقیه بیان شود؛ چراکه اقتدار کنونی به برکت رهبری ولایت فقیه در راس امور است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات