۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۴۵۶۶۶
حجت الاسلام و المسلمین طائب:

حضور دشمن پای میز مذاکره نشانه پیروزی ایران در عرصه های مختلف است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به پیروزی های متعدد انقلاب در برابر دشمنان اشاره کرد و ابراز داشت: اگر امروز دشمن حاضر می شود و با ایران مذاکره می کند نشانه پیروزی ایران در جبهه نبرد با نقشه های دشمنان است.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار یکشنبه شب در همایش دهه فجر انقلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم، القای یأس در بین مردم جامعه را یکی از توطئه های دشمنان اسلام بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی باید به منزل مقصود برسد و دشمنان هر روشی را برای ایجاد اختلال در حرکت انقلاب استفاده می کنند و ایجاد یأس در جوامع یکی از مهم ترین توطئه های دشمنان است.
 
وی با توجه به اهمیت آشنایی طلاب به فتنه های دشمنان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب سربازان میدان مبارزه با تفکرات فرهنگی دشمنان هستند و در خنثی کردن نقشه های دشمن نقش مهمی دارند بنابراین اگر در برابر هجوم دشمن برای القای یأس در جامعه تلاشی نکنند مانند خالی کردن میدان نبرد است که گناهی کبیره است.
 
فرمانده قرارگاه عمار تغییرات مهم بعد از انقلاب را یکی از اساسی ترین نقطه های امید برای موفقیت انقلاب اسلامی بیان کرد و خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب مبنای حکومت بر فساد استوار بود و اگر فرد سالمی در دستگاه بود با او مقابله می کردند اما بعد از انقلاب مبنای حرکت مبارزه با فساد است و اگر اشتباهی هم صورت می گیرد در مبارزه با آن سعی می شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین طائب با اشاره به گفته های یکی از دانشمندان مصری در راستای پیشرفت اساسی انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: یک بعد از ورود گسترده آمریکا به مصر در ایران انقلاب شد و آمریکا را از کشور خارج کردند و اکنون بعد از گذشت کمتر از چهل سال ایران به بزرگترین پیشرفت های علمی رسیده است ولی مردم مصر به غذای خود محتاج هستند و این نتیجه دلسوزی آمریکا است.
 
وی به پیروزی های متعدد انقلاب در عرصه مقابله با دشمنان اشاره کرد و گفت: ایران در عرصه های مختلف مبارزه با دشمن از زمان پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی تا انجام مذاکرات با غرب و اروپا پیروز بوده است و نشانه پیروزی ایران در مذاکرات همین بس که ابر قدرت های جهان در یک طرف می نشینند و ایران به تنهایی در طرف دیگر و برای ادامه مذاکرات با ایران تلاش می کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب به تأثیر و حرکت موج انقلاب در کشور های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی دشمنان اسلام در منطقه مهره هایی داشتند که با آنها منطقه را کنترل می کرد اما بعد از انقلاب اسلامی ایران به دلیل تأثیر انقلاب اسلامی و بیداری مردم منطقه به تدریج مهره های دشمن در منطقه از بین رفتند این نشانه ای دیگر از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
 
فرمانده قرارگاه عمار با توجه به وجود رهبری و مردم با بصیرت انقلاب یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبر و مردم بصیر پایه های محکمی دارد و دشمن گاهی به مشکلات ظاهری کشور نگاه می کند و برای براندازی انقلاب تلاش می کند اما با وجود پایه های محکم کشور فتنه های دشمن به خود او برمی گردد.
 
وی فتنه 88 را یکی از نقشه های اساسی دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: دشمن در فتنه 88 تمام قوای خود را برای براندازی کشور جمع کرد ولی با وجود پایه های محکم در انقلاب جامعه اسلامی پیروز شد و هجمه های دشمنان به ضررشان تمام شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان با اشاره به اهمیت حمایت از همسایه های مسلمان تأکید کرد: بعضی ها به حمایت کشور از کشور های همسایه اعتراض می کنند اما کشور های مسلمان همسایه برای حرکت پیروزمندانه انقلاب و ساخت خانه ای مستحکم برای اسلام بسیار مؤثر هستند./1322/پ202/ج
ارسال نظرات